بیانیه رئیس ستاد روحانی در کرمانشاه/

گمانه زنی برای تغییر مدیریت ارشد استان بر خلاف مشی دولت اعتدال است

کد خبر: 28481
|
21:48 - 1392/04/08
نسخه چاپی
رئیس ستاد حسن روحانی در استان کرمانشاه در خصوص گمانه زنی های اخیر در خصوص تغییر مدیریت ارشد استان و دیگران مدیران بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری مرصاد، محمدرضا شعبانی در بیانیه ای که در واکنش به گمانه زنی ها در خصوص تغییر مدیریت ارشد استان صادر کرده است، اظهار داشت: طرح چنین مباحثی و گمانه زنی های رسانه ای در حالی که هنوز آیین تنفیذ و تحلیف رییس جمهور منتخب انجام نشده و کابینه شکل نگرفته، به مصلحت نیست.

رییس ستاد دکتر حسن روحانی در استان کرمانشاه، با تاکید بر پیگیری مطالبات مردم، این گمانه زنی ها را در این مقطه زمانی بی فایده دانست.

وی در این بیانیه آورده است: مشی دولت تدبیر و امید بر اعتدال گرایی و استفاده بهینه از ظرفیت ها و سرمایه های انسانی در عرصه های مختلف است و به طور قطع شایسته سالاری بدور از سهم خواهی در تعیین کابینه جدید مدنظر رییس جمهور منتخب است و این رویه در مورد استان کرمانشاه نیز صادق خواهد بود.

رئیس ستاد روحانی در استان کرمانشاه در ادامه این بیانیه تاکید کرده است: توسعه استان مستلزم یک مجموعه مدیریتی کارآمد است، اما تعیین مدیران کارآمد از وظایف و اختیارات وزارتخانه ها و وزرای مربوطه است و سهم خواهی در آن جایگاهی ندارد.

وی ادامه داده است: گروه های سیاسی بهتر است قبل از هرگونه سهم خواهی به پیام مردم در این انتخابات که همانا پیام اعتدال گرایی و پرهیز از افراط و تفریط است توجه نمایند و بدانند آنچه در شرایط فعلی مهم، حائز اهمیت و اولویت می باشد پیگیری مطالبات به حق مردم در راستای کاهش تورم، اشتغالزایی و توسعه و آبادانی استان است.

رییس ستاد دکتر روحانی در استان کرمانشاه خاطر نشان کرده است: حضور مردم در ۲۴ خرداد ماه مثال زدنی بود و  این حضور نماد باشکوهی از مردم سالاری دینی و نمایش عظیمی از ولایت پذیری ملت ایران بود و بار دیگر اقتدار و جایگاه ایران اسلامی را در جهان نمایان ساخت.

وی در پایان این بیانه تاکید کرده است: همانگونه که رییس جمهور منتخب در اولین کنفرانس خبری اش تاکید کرد، پیروز واقعی این انتخابات مردم ایران هستند و ایشان رییس جمهور همه مردم ایران محسوب می باشند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد