مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه مطرح کرد:

اشتغال‌زایی برای یک هزار مددجوی کرمانشاهی

کد خبر: 311367
|
14:37 - 1403/06/14
نسخه چاپی
اشتغال‌زایی برای یک هزار مددجوی کرمانشاهی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: در سال ۱۴۰۳ با توجه به ۱۲۰ میلیارد تومان اعتباری که در راستای اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده برای یک هزار و ۱۱۹ نفر شغل ایجاد شده است.

به گزارش اسلام آباد خبر ،رضا طاهری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۱۲۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی با کمک بانک‌های عامل استان کرمانشاه و منابع داخلی، به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شده است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه عنوان کرد: این یک هزار و ۱۲۰ فقره تسهیلات با اعتباری بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان پرداخت شده که ۳۱۳ مورد آن به مبلغ ۹ میلیارد تومان از منابع داخلی و از طرف صندوق امداد ولایت پرداخت شده و مابقی آن نیز از محل منابع جزو ۴ بند ب تبصره ۲، سال ۱۴۰۳، با همکاری بانک‌های عامل پرداخت شده است. 

طاهری خاطرنشان کرد: در سازمان کمیته امداد امام خمینی (ره) برنامه داریم که با همکاری بانک‌های عامل استان، از محل منابع جزو ۴، یک هزار و ۴۷ میلیارد تومان اعتبار را که سهم کمیته امداد استان کرمانشاه است را تا پایان سال جاری جذب کنیم و در راستای کمک به مددجویان کمیته امداد هزینه کنیم. 

وی در ادامه افزود: از محل منابع جزو ۳ به تازگی ابلاغ شده در صورت پذیرش بانک‌های عامل، کمیته امداد استان کرمانشاه نزدیک به ۲۰۶ میلیارد تومان از این محل، منابع جزو ۳، بند ب، تبصره ۲، سهمیه وجود دارد که با همراهی بانک‌های عامل این اعتبار را در ۶ ماهه دوم سال، می‌توانیم برای مددجویان کرمانشاهی جذب کنیم. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در رابطه با آمار افراد در طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد بیان کرد: در سال ۱۴۰۳ با توجه به ۱۲۰ میلیارد تومان اعتباری که در راستای اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده برای یک هزار و ۱۱۹ نفر شغل ایجاد شده است. 

طاهری در پایان گفت: در صورتی که منابع مالی و اعتباری کمیته امداد با کمک و همکاری بانک‌های عامل استان کرمانشاه به صورت ۱۰۰ درصدی جذب شود و تخصص پیدا کند می‌توانیم برای ۸ هزار نفر از مددجویان و متقاضیان تحت حمایت کمیته امداد، ایجاد اشتغال داشته باشیم. 

انتهای خبر/