امروز/

همایش حامیان دکتر ولایتی / کار ملت ما حماسه سازی است

کد خبر: 19781
|
18:50 - 1392/03/17
نسخه چاپی
همایش حامیان دکتر ولایتی / کار ملت ما حماسه سازی است
صبح امروز در محل تالار شهرداری همایش حامیان دکتر ولایتی با حضور عضو کمیته محتوائی و انتخاباتی وی برگزار گردید .

به گزارش اسلام آباد خبر صبح امروز در محل تالار شهرداری همایش حامیان دکتر ولایتی با حضور عضو کمیته محتوائی و انتخاباتی وی و شخصیت های مطرح استانی از جملهپورفسور خدایی رئیس دانشگاه رازی و استاندارد سابق استان کرمانشاه،  مهندس غفوری و دکر نادر نادریاز معاونین دانشگاه رازی برگزار گردید .

میلاد رضا پور در این مراسم گقت: دکتر ولایتی چون هموارهدر تمامی موضوعات با یک تیم مشاوره قوی مشورت می کننداشراف کاملی به تمامی موضوعات فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و ... دارد و به این خاطر است که در تمامی زمینه ها اصولی و کارشناسی شده نظر می دهد.

وی ادامه داد: ملت ما همواره  حماسه ساز بوده و عدم حضور ما در پای صندوق های رای بیش از پیش دشمن را خوشحال و مهر انگشت ما دشمن را بیش از پیش غمگین می کند .

ایشان افزود: دکتر ولایتی تربیت شده مکتب امام و رهبری است و به همین دلیل باید از ایشان حمایت کرد و در بین کاندیدای ریاست جمهوری فردی نزدیک تر از ایشان به رهبری نیست و ایشان در برنامه های خود رابطه با جهان بر پایه صلح و دوستی را قرار داده اند .

وی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی زنجیره ای است ادامه داد: آمار بیکاری ، تورم ،گرانی و استرس ناشی از آن هر روز سیر صعودی دارد .

ایشان گفت: سوابق آقای ولایتی مشخص است و ایشان 16 سال وزیر امور خارجه بودند و در حال حاضر بعنوان مشاور رهبر در امور بین الملل هستند و ایشان همواره مورد حمایت برخی از بزرگان هستند.

وی در پایان گفت: آقای ولایتی فردی اخلاق مدار است و به همین دلیل است که می بینیم در مناظره ها ایشان همراه بر پایه اخلاق صحبت می نمایند .


    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد