برگزاري جلسه توجيهي كانديداهاي شوراي اسلامي شهر اسلام آباد غرب در محل فرمانداري

کد خبر: 19690
|
10:48 - 1392/03/17
نسخه چاپی
برگزاري جلسه توجيهي كانديداهاي شوراي اسلامي شهر اسلام آباد غرب در محل فرمانداري
با حضور فرماندار و اعضاي شوراي تامين جلسه توجيهي 63 نفركانديداي چهارمين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر اسلام آباد غرب در محل سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
 
به گزارش اسلام آباد خبر با حضور فرماندار و اعضاي شوراي تامين جلسه توجيهي 63 نفركانديداي چهارمين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر اسلام آباد غرب در محل سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.

صدراله بابلي فرماندار اسلام آباد در اين جلسه با تسليت سالروز رحلت امام (ره) بيان داشت: امام (ره) يك شخصيت بي نظير بعد از ائمه معصومين بود و در كمال و اوصاف چيزي كم نداشت و به هدفش ايمان داشت  ،وي افزود  تصميمات شورا در سرنوشت شهر تاثير گذار است و كانديداهاي محترم شوراي اسلامي شهر بايد داراي برنامه باشند و بتوانند در زمينه هاي مختلف برنامه ارائه كنند.

ايشان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به آغاز زمان تبليغات كانديداهاي شوراي اسلامي شهر افزود: خوشبختانه و با تمهيدات انديشيده شده  تاكنون قانون برگزاري انتخابات در اين شهرستان بصورت صحيح اجرا شده و در ادامه همه 63 نفر كانديد محترم كه صلاحيت آنها تاييد شده است بايد در چهارچوب قانون و بر اساس ضوابط تعيين شده تبليغات خود را آغاز كنند و تمكين به اخلاق انتخاباتي،امتناع از وعده هايي كه توانايي انجام آن را ندارند  و احترام به كانديداهاي ديگر را  مورد توجه قرار دهنددر صورت مشاهده هر گونه تبليغ  كه غير مجاز بوده و باعث ايجاد نارضايتي شهروندان و ايجاد آسيب به اموال بيت المال بشود به جدي براساس قانون برخورد خواهد شد.
 

فرماندار اسلام آباد در ادامه حضور چشمگير مردم در انتخابات را بسيار مهم ارزيابي و بيان داشت: دشمن زياد تلاش كرده كه  در انتخاباتهاي ما خللي وارد كند اما كور خوانده و بازهم حماسه حضور ملت ولايتمدار كشورمان را در روز 24 خرداد ماه خواهند ديد  و شما كانديداهاي محترم دعوت به شركت در انتخابات را بايد مورد توجه قرار دهيد.

در ادامه اين جلسه حجه الاسلام ابطحي امام جمعه اسلام آباد طي سخناني بيان داشت: شورا يك امر بسيار عقلاني است و شوراي شهر يك اتاق فكر و طراحي عمراني و فرهنگي براي شهر است و در اين راستا كار شورا بايد شفاف باشد و كساني كه براي شوراي شهر انتخاب مي شوند بايد پايبند به مقررات و قوانين باشند و اخلاق مدارانه عمل كنند و خدمات انجام گرفته را به گوش مردم برسانند.
 


در ادامه اين جلسه دادستان،رئيس دادگستري  و فرمانده نيروي انتظامي نكاتي را پيرامون رعايت قوانين تبليغاتي به كانديداها يادآور شدند.

لازم به ذكر است از بين 63 نفر كانديداي شوراي شهر اسلام آباد غرب 9 نفر بعنوان عضو اصلي انتخاب خواهند شد.
 
 
 
منبع : روابط عمومی فرمانداری اسلام آباد غرب

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد