اسلام اباد غرب رنگ و بوی انتخابات گرفت

کد خبر: 19181
|
23:35 - 1392/03/15
نسخه چاپی
اسلام اباد غرب رنگ و بوی انتخابات گرفت
با آغاز به کار ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و آغاز تبلیغات شوراهای اسلامی شهر، اسلام آباد رنگ و بوی انتخابات گرفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام اباد خبر، با آغاز به کار ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و  آغاز تبلیغات شوراهای اسلامی شهر، اسلام آباد رنگ و بوی انتخابات گرفت.
با آغاز شدن روش سنتی تبلیغات یعنی چسپاندن و پخش پوستر و کارت های تبلیغاتی، در و دیوار مناطق مختلف شهرستان اسلام آباد غرب پر شد از چهره شخصیت هایی که تا دیروز فقط از آنها نام برده می شد یا بعضا آنها را در جلسات غیر علنی انتخاباتی آن هم پشت درهای به ظاهر بسته می دیدیم.
گویی کسب آراء از طریق پخش پوستر و کارت و رنگی کردن در و دیوار شهر آنچنان لذتی دارد که در عصر فضای مجازی و اینترنت پرسرعت باز هم چنین شیوه های سنتی مورد استقبال قرار می گیرد.
هر چند که تلویزیون و رادیو رنگ و بوی خاصی به انتخابات ریاست جمهوری داده اند و سایت های خبری و سایت های متعلق به کاندیداهای ریاست جمهوری در هفته های اخیر کار تبلیغات خود را شروع کرده اند اما گویی تا ستادی آن هم با لفظ مردمی افتتاح و بساط چایی در آن برپا نشود شهر حال و هوای انتخابات به خود نمی گیرد.
امیدواریم با همکاری ارگانهای مربوطه علی الخصوص نیروی انتظامی شاهد ترافیک های سنگین و بوق زدن های مکرر و ... نباشیم چرا که در انتخابات مجلس افراط گرایی گروهی باعث ایجاد اختلال در رفت و آمد مردم شهرستان شد.
بگذریم آخرین اخبار حاکی از این است که ستاد آقای روحانی در حد فاصل میدان امام(ره) تا میدان شهید هدایت دایر شده است و ستاد آقای جلیلی نیز در جنب مسجد جامع شروع به کار کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد ضمن آرزوی توفیق برای همه کاندیداهای عزیز چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در شوراها، آمادگی خود را برای درج معرفی نامه و اهداف و برنامه های کاندیداهای شورای اسلامی شهر اعلام می کند.
کاندیداهای محترم می توانند از طریق ایمیل زیر و یا شماره 09367910914 با ما در ارتباط باشند.
eslamabad110@yahoo.com

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد