پیگیری های مرزبان بخشم در دادسرا نتیجه داد:

عزل دو نفر از اعضای شورای شهر اسلام آباد غرب

کد خبر: 75062
|
11:25 - 1392/07/25
نسخه چاپی
عزل دو نفر از اعضای شورای شهر اسلام آباد غرب
براساس حکم دادسرا ، دو نفر از اعضای شورای شهر اسلام آباد غرب به دلیل سواستفاده و جعل امضای یکی از اعضای شورای شهر اسلام آباد عزل شدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر، یک منبع آگاه از عزل دو تن از اعضای شورای شهر اسلامی شهر اسلام آباد غرب خبر داد.
 
عزل این دو تن که بنا به دلایلی فعلا نام آنها منتشر نخواهد شد به دلیل پیگیری های آقای مرزبان بخشم که خود یکی از اعضای شورای شهر اسلام آباد غرب می باشد بوده است.
 
لازم بذکر است شکایت این وکیل دادگستری و عضو شورای شهر از عزل شدگان بدلیل جعل امضا و سو استفاده از نام ایشان در پروسه رای گیری انتخاب شهردار صورت گرفته است.
 
بنا به شنیده ها افراد  عزل شده از شورای شهر در دادسرا با قرار وثیقه 50 میلیون تومانی آزاد شده اند ولیکن در کیفرخواست صادر شده علیه این دو نفر، تقاضای حبس و انفصال از خدمت درج شده است.
 
لازم به ذکر است که در پروسه انتخاب شهردار در اولین جلسه شورای شهر اسلام آباد که با پوشش خبری سایت اسلام آباد خبر نیز همراه بود ، متاسفانه برخی اعضای شورای شهر با سواستفاده از عدم اطلاع مرزبان بخشم که روال کاری شورای شهر را نمیدانست اقدام به جعل امضا و سواستفاده از امضای ایشان  نمودند تا به خواسته ی خود که همانا انتخاب مجدد آقای باقری شهردار اسبق شهر بود برسند  که در این راه مجبور شدند برای رسمیت دادن به حداقل حد نصاب حضور اعضا شورای شهر با جعل امضا و انداختن رای سفید به نام آقای بخشم در  جلسه انتخاب شهردار، به جلسه رسمیت دهند زیرا برای رسمی بودن رای گیری باید حداقل دو سوم اعضا در جلسه حضور می داشتند،  درحالیکه آقای بخشم در این جلسه حضور نداشته و جلسه را در زمان رای گیری ترک کرده بودند.
 
منتظر خبرهای تکمیلی سایت اسلام آباد خبر باشید.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها