ازبکستان 3 - ایران 3؛

جام ملت‌های فوتسال آسیا| ایران به فینال رفت؛ تا پای جان، برای جام!

کد خبر: 310834
|
20:12 - 1403/02/07
نسخه چاپی
جام ملت‌های فوتسال آسیا| ایران به فینال رفت؛ تا پای جان، برای جام!
تیم ملی فوتسال کشورمان با برتری مقابل ازبکستان، به فینال جام ملت‌های آسیا راه یافت.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم ملی فوتسال کشورمان پس از کسب برتری در برابر قرقیزستان شگفتی‌ساز در مرحله یک‌چهارم نهایی فوتسال جام ملت‌های آسیا، به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت تا ضمن قطعی کردن صعود خود به جام جهانی 2024، عصر امروز در تایلند به مصاف تیم ملی ازبکستان برود.

شاگردان وحید شمسایی که آمار و ارقام در تاریخ رویارویی با ازبک‌ها را به سود خود می‌دیدند، در این بازی خیلی زود در نیمه اول به گل رسیدند و با یک گل به خودی جلو افتادند اما در ادامه این ازبکستانی‌ها بودند که با ارائه یک بازی منظم و برنامه‌ریزی شده، کام‌بک زده و نیمه اول را 2 بر یک به سود خود پایان دادند.

در نیمه دوم اما ورق به سود تیم ملی ایران برگشت و باز هم روی یک گل به خودی، ایران به گل تساوی رسید. در ادامه بهروز عظیمی، جوان‌ترین بازیکن شمسایی گل برتری ایران را زد تا نفس راحتی در برابر تیم چغر ازبکستان بکشیم اما در فاصله 5 دقیقه به پایان، گل سوم را ایران به طرز بچه‌گانه‌ای دریافت کرد و بازی به تساوی کشیده شد.

در ادامه در وقت‌های اضافه هیچ توپی از روی خط دروازه‌ها رد نشد تا در ضیافت مرگ‌بار پنالتی‌ها، ایران با نتیجه 5-4 به سود ایران به فینال راه یافت.

تیم ملی فوتسال کشورمان در بازی فینال جام ملت‌های آسیا برای کسب عنوان قهرمانی و جام، از ساعت 14:30 روز یکشنبه 9 اردیبهشت (به وقت ایران) به مصاف تیم ملی تایلند خواهد رفت.