زنی که جراحی پلاستیک پیرتر شدن می خواهد +عکس

کد خبر: 43301
|
13:08 - 1392/05/08
نسخه چاپی

خانم ۴۷ ساله ای به نام آن بولتن که حتی مادربزرگ نیز شده است، هیچ یک از علائم سالخوردگی در او بروز نکرده ولی او آرزو می کرد که کاش آن علائم را داشت

 

بیشتر افراد پس از گذراندن دهه سی سالگی کم کم آثار مسن تر شدن را با دیدن چین و چروک، موهای خاکستری، چربی زیر ران و شکم احساس می کنند.

 

به گزارشپرشین ویولی خانم ۴۷ ساله ای به نام آن بولتن که حتی مادربزرگ نیز شده است ، هیچ یک از علائم سالخوردگی در او بروز نکرده ولی او آرزو می کرد که کاش آن علائم را داشت!

 

او که مادر ۴ فرزند است می گوید همیشه او را با خانمی نصف سن او اشتباه می گیرند ، خانم بولتن که در یک فروشگاه در بریستول کار می کند می گوید شبیه ۲۰ ساله ها به نظر می رسد و همین موضوع زندگی اش را خراب کرده است و اکنون او به این فکر افتاده است تا با جراحی پلاستیک کمی چهره اش را پیرتر کند!

 

 زنی که جراحی پلاستیک را پیرتر شدن می خواهد

 

 

 

بولتن می گوید چهره جوان او ازدواجش و دو نامزدی طولانی مدت را ویران کرده است ، چرا که مردان جوان مرتب با او حرف می زنند. او همچنین معتقد است که دوستان حسودش او را ترک کرده اند چرا که او باعث شده آنها مسن به نظر برسند.

 

پسر بزرگش که اخیرا پدر شده از وقتی که او را با نامزد مادرش اشتباه گرفته اند از دیده شدن با او متنفراست. خانم بولتن می ترسد که چهره جوانش به معنی تنهایی همیشگی او در زندگی منجر شود و تنها پسران جوان با او هم صحبت می شوند که او هیچ نقطه مشترکی با آنها ندارد.

 

 

 

 زنی که جراحی پلاستیک را پیرتر شدن می خواهد

 

او می گوید:”همه می خواهند جوانتر شوند ولی من وقتی می گویم ظاهر جوانم به گزارش پرشین وی باعث نابودی زندگی ام شده است شوخی یا اغراق نمی کنم.من هرکاری خواهم کرد تا کمی چین وچروک داشته باشم تا چهره ام را مسن تر نشان دهد.”

 

خانم آن بولتن در سن ۲۴ سالگی ازدواج کرد ولی پس از چند سال به خاطر قیافه بسیار جوانش اختلافاتشان زیاد شد . او در اواخر بیست سالگی بود ولی شوهرش متوجه شد که او بسیار جوانتر از او به نظر می رسد و شروع به حسودی کرد ، با بالا رفتن سنش همچنان جوانی او پابرجا بود ولی اختلافاتشان بیشتر می شد.

 

او در این باره می گوید:”ما همسن هم بودیم ولی همسرم از اینکه مردم فکر می کردند او با یک زن بسیار جوانتر از خودش ازدواج کرده است متنفر بود ، بنابراین من تمام سعی خود را می کردم که حداقل مانند افراد مسن تر لباس بپوشم.”

 

 

 

زنی که جراحی پلاستیک را پیرتر شدن می خواهد

 

آن و پسرش که اکنون ۷ ساله است

 

سرانجام با وجود داشتن دو پسر ۲۵ و ۱۹ ساله آنها طلاق گرفتند. پس از چهار سال او با شخص دیگری که دو سال بزرگتر از او بود آشنا شد ، اگرچه در ابتدا به نظر از این حسن او بسیار تعریف می کرد ولی پس از آنکه دید مردان جوان مرتب به او نظر دارند باز اختلافاتشان شروع شد و این بار نیز با داشتن دو پسر ۱۳ و ۷ ساله از هم جدا شدند.

 

او گفت :”وقتی او ۴۲ ساله بود من ۲۲ ساله به نظر می رسیدم و مردم باورشان نمی شد که من چهار فرزند دارم. او متنفر بود که مردم او را با پدر یا برادر من اشتباه می گرفتند.”

 

 

 

زنی که جراحی پلاستیک را پیرتر شدن می خواهد

 

پسربزرگ آن و نوه اش

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب