لازمه تحقق وعده های رئیس جمهور منتخب، تشکیل کابینه کارآمد است

کد خبر: 33638
|
14:00 - 1392/04/20
نسخه چاپی
نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: لازمه تحقق وعده‌های رئیس جمهور منتخب تشکیل یک کابینه قوی و کارآمد است.

حمیدرضا عزیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز از جنبه امنیتی و سیاسی در اوج آرامش قرار دارد.

وی افزود: بی‌شک رای مردم به روحانی موید این موضوع است که وی باید تلاش کند تا چالش‌های اقتصادی و به دنبال آن گرانی، تورم و بیکاری را از طریق برنامه‌های راهبردی رفع کند.

عزیزی بر ضرورت تحقق مطالبات مردمی از سوی رئیس جمهور منتخب تاکید کرد و گفت: باتوجه به آنکه شعار حجت السلام روحانی امید و تدبیر است از این رو باید بر اساس این شعار با ارائه راهکارهای منطقی و عملی مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصاد را حل کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، تشکیل یک کابینه قوی و متخصص را عامل مهمی در تحقق وعده‌های دولت دانست و تصریح کرد: این مهم با تشکیل یک کابینه قوی و اتاق‌های فکر و مشورت قابل دست‌یابی است.

عزیزی افزود: انتخاب افراد مدیر، مدبر، متعهد و متخصص برای تشکیل کابینه و رایزنی و مشاوره برای تحقق وعده‌های اقتصادی و معیشتی می‎تواند از مهمترین رویکردهای دولت یازدهم باشد.

وی، توجه به اسناد بالادستی در پیگیری امور کشور را از امور ضروری دانست و گفت: برنامه‌ریزی کوتاه‌، میان و بلندمدت برای رفع مشکلات کشور بر اساس سند چشم‌انداز 20 ساله و برنامه پنجم توسعه لازمه تحقق حماسه اقتصادی است.

عزیزی اظهار کرد: همانطور که شاهد آرام‌ترین، بی‎حاشیه‎ترین و کم‌چالش‌ترین انتخابات کشور در 24 خرداد 92 بودیم و مردم رسالت خود را در تحقق حماسه سیاسی به خوبی انجام دادند، دولت منتخب نیز باید در تحقق حماسه اقتصادی تلاش ویژه‌ای داشته باشد.

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیروز واقعی انتخابات مردم کشور هستند که با حضور خود فتنه‌های دشمن را بار دیگر خنثی کردند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها