اسلام آباد خبر14:00 - 1392/04/20

لازمه تحقق وعده های رئیس جمهور منتخب، تشکیل کابینه کارآمد است

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: لازمه تحقق وعده‌های رئیس جمهور منتخب تشکیل یک کابینه قوی و کارآمد است.

حمیدرضا عزیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز از جنبه امنیتی و سیاسی در اوج آرامش قرار دارد.

وی افزود: بی‌شک رای مردم به روحانی موید این موضوع است که وی باید تلاش کند تا چالش‌های اقتصادی و به دنبال آن گرانی، تورم و بیکاری را از طریق برنامه‌های راهبردی رفع کند.

عزیزی بر ضرورت تحقق مطالبات مردمی از سوی رئیس جمهور منتخب تاکید کرد و گفت: باتوجه به آنکه شعار حجت السلام روحانی امید و تدبیر است از این رو باید بر اساس این شعار با ارائه راهکارهای منطقی و عملی مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصاد را حل کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، تشکیل یک کابینه قوی و متخصص را عامل مهمی در تحقق وعده‌های دولت دانست و تصریح کرد: این مهم با تشکیل یک کابینه قوی و اتاق‌های فکر و مشورت قابل دست‌یابی است.

عزیزی افزود: انتخاب افراد مدیر، مدبر، متعهد و متخصص برای تشکیل کابینه و رایزنی و مشاوره برای تحقق وعده‌های اقتصادی و معیشتی می‎تواند از مهمترین رویکردهای دولت یازدهم باشد.

وی، توجه به اسناد بالادستی در پیگیری امور کشور را از امور ضروری دانست و گفت: برنامه‌ریزی کوتاه‌، میان و بلندمدت برای رفع مشکلات کشور بر اساس سند چشم‌انداز 20 ساله و برنامه پنجم توسعه لازمه تحقق حماسه اقتصادی است.

عزیزی اظهار کرد: همانطور که شاهد آرام‌ترین، بی‎حاشیه‎ترین و کم‌چالش‌ترین انتخابات کشور در 24 خرداد 92 بودیم و مردم رسالت خود را در تحقق حماسه سیاسی به خوبی انجام دادند، دولت منتخب نیز باید در تحقق حماسه اقتصادی تلاش ویژه‌ای داشته باشد.

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیروز واقعی انتخابات مردم کشور هستند که با حضور خود فتنه‌های دشمن را بار دیگر خنثی کردند.