تسویه حساب فدراسیون فوتبال با رحمتی

کد خبر: 33322
|
02:23 - 1392/04/20
نسخه چاپی
فدراسیون فوتبال در مراسم انتخاب برترین های فصل دوازدهم به آنچه می خواست رسید و جوایز را تا آن جا که می شد میان همه تقسیم کرد تا کسی صدایش درنیاید!اما این تقسیم بندی باعث شد جایزه مرد سال فوتبال ایران به صاحب اصلی اش نرسد چرا که همگان منتظر بودند تا توپ طلا به بازیکنی برسد که فصل قبل بهترین عملکرد را از خود به جای گذاشته است. آمارهای برجامانده از لیگ دوازدهم همگی دلالت بر شایستگی های فنی مهدی رحمتی داشت. این دروازه بان با 27 "کلین شیت" در تمام بازهای داخلی و خارجی تیمش و کمترین گل خورده نقش بسیار پر رنگی در قهرمانی استقلال ایفا کرد اما ظاهرا مصاحبه هایی که علیه کی روش انجام داد مانع از آن شد تا به عنوان مرد برتر فصل دوازدهم فوتبال ایران برگزیده بشود. رحمتی در حالی از کسب این عنوان محروم ماند که انتظار می رفت اگر فدراسیون فوتبال او را به خاطر امتناع از حضور درتیم ملی یا آن مصاحبه ها به عنوان برترین بازیکن فصل بر نمی گزیند این عنوان را به بازیکنی بدهد که هم به لحاظ اخلاقی و هم استمرار در لیگ سرآمد همه بازیکنان بود و از نظر فنی نیز جزو شایسته ترین بازیکن برای تصاحب توپ طلا.
اما فدراسیون فوتبال پژمان منتظری را هم از دریافت این عنوان با ارزش محروم کرد تا محرم نویدکیا صاحب توپ طلای فوتبال ایران باشد. اینکه محرم بازیکن شایسته ای است جای بحث و مجادله ندارد. همگان می پذیرند که نویدکیا بازیکن تاثیر گذاری در تیمش بوده اما نگاهی گذرا به بازی های سپاهان در فصلی که پشت سر گذاشتیم نشان می دهد که در همین تیم سپاهان بودند بازیکنان شایسته ای همچون محمدرضا خلعتبری که نمایش بهتری در قیاس با نویدکیا داشتند اما فدراسیون فوتبال نام این بازیکن را در میان 3 بازیکن نهایی نیز قرار نداد تا در کمال تعجب این نویدکیا باشد که صاحب با ارزش ترین عنوان در فوتبال ایران می شود.
ابهام در انتخاب نویدکیا وقتی بیشتر می شود که در می‌یابیم این بازیکن نیز به روشهای گوناگون در سال های گذشته از حضور در تیم ملی طفره رفته است. طی سال های گذشته بارها و بارها گفته شد که تیم ملی به نوید کیا نیاز دارد اما این بازیکن هرگز حاضر نشد در تمرینات تیم ملی حاضربشود. محرم هربار بهانه ای تازه را مطرح می کرد تا هر طور شده در تمرینات تیم ملی حاضر نشود. حال این سوال وجود دارد که اگر امتناع از حضو در تمرینات تیم ملی و بازی نکردن برای تیم ملی جرم محسوب می شود پس چرا نه تنها نویدکیا مورد غضب قرار نمی گیرد بلکه پاداش خود را هم از مسوولان و تصمیم گیرندگان تیم ملی دریافت می‌‌کند اما فدراسیون فوتبال حاضر می شود حقیقتی به این بزرگی که رحمتی بهترین بازیکن فصل به لحاظ فنی بود را از یاد برده و به بهانه مصاحبه هایی که این دروازه بان علیه کی روش داشته بازیکن دیگری با عنوان برترین بازیکن سال فوتبال ایران برگزیند؟!
 
منبع:قدس آنلاین

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها