رویارویی «آنچلوتی» و «بارسلونا» در اکتبر

کد خبر: 33321
|
02:22 - 1392/04/20
نسخه چاپی
اولین عنوان قهرمانی فصل جدید لالیگا در ماه آگوست و درجریان سوپرجام این رقابتها میان بارسلونا و اتلتیکو مادرید که در دوبازی رفت و برگشت برابر هم قرار می‌گیرند، اعطا می‌شود.جالب اینکه این اولین باری خواهد بود که داوید ویا خرید تازه اتلتیکو مادرید برابر هم تیمی‌های سابقش قرار می‌گیرد. بارسلونای تیتو ویلانوا و صد امتیاز فصل پیش لالیگا که با رکورد رئال مورینیو برابری کرد، در خانه مقابل لوانته، دفاع از عنوان قهرمانی خود را شروع می‌کند. والنسیا و مالاگای شوستر هم در هفته اول برابر هم می‌ایستند.
این مسابقه اگر به خاطر مشکلاتی که یوفا با اروپا داشت، نبود در حد یک بازی لیگ اروپا بود. سویا و اتلتیکو مادرید هم دیدار مهم دیگری از هفته اول لالیگا را برگزار می‌کنند. سیمئونه باید تلاش کند تا غیبت رادامل فالکائو را از ذهن هواداران اتلتیکو خارج کند و ورزشگاه پیسخوان مسلماً ورزشگاه ساده ای برای انجام این کار نخواهد بود.
رئال کارلو آنچلوتی در اولین مسابقه در خانه با رئال بتیس رو به رو می‌شود. حریفی نه چندان آسان که فصل گذشته هم بدون مشکل به مرحله مقدماتی لیگ اروپا صعود کرد. اولین ال کلاسیکو مربی ایتالیایی در هفته آخر ماه اکتبر در هفته دهم در نوکمپ خواهد بود و بازی برگشت در ماه مارس در مادرید انجام می‌شود.این ها یکی از تغییراتی بودند که پیش از قرعه کشی با هدف اینکه رئال و بارسلونا در ماه‌های آوریل و می‌با هم رو به رو شوند، صورت گرفتند. معمولاً در این زمان آخرین دیدارهای حذفی پیش از فینال لیگ قهرمانان که روز 24 ماه می‌برگزار می‌شود، انجام می‌شوند.
رئال برای رویارویی با اتلتیکو در داربی مادرید هم باید منتظر هفته هفتم بماند. بازگشت ویارئال به لالیگا یکی از نبردهای دسته دوم لیگ اسپانیا در فصل گذشته را تکرار می‌کند. این تیم با آلمریا تازه وارد رو به رو خواهد شد. آخرین هفته لیگ هم نبردهای جالبی را درپی خواهد داشت. برای اینکه بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید و رئال برابر اسپانیول قرار خواهد گرفت و در هردو بازی نبرد میان کاتالونیایی ها و مادریدی ها قابل توجه خواهد بود. داربی ختافه و رایو وایکانو باشگاه‌های مادریدی فقیر هم در روز آخر انجام می‌شود. روی کاغذ در میان تیمهای مطرح لالیگا بارسلونا سخت‌ترین شروع را خواهد داشت. این تیم بعد از لوانته، با مالاگا، والنسیا، رایو وایکانو و سویا رو به رو خواهد شد. رئال هم با گرانادا، ویارئال، بیلبائو و ختافه رو به رو می‌شود. شاید این بهترین فرصت باشد تا بارسای نیمار و مسی همچون سال گذشته در هفته‌های نخست لالیگا فاصله زیادی با رقبا بگیرد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب