شمارش آرای شورای شهر کرمانشاه برای سومین بار/ نماینده کاندیداها حضور دارند

کد خبر: 31564
|
15:51 - 1392/04/16
نسخه چاپی
شمارش آرای شورای شهر کرمانشاه برای سومین بار/ نماینده کاندیداها حضور دارند
نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: شمارش سوم آرائ شورای شهر کرمانشاه طی چند روز اخیر ، صحت دارد و مجریان انتخابات در حال شمارش آراء هستند.

علی جلیلیان در گفتگو  اظهار داشت: انتخابات شورای شهر کرمانشاه ابتدا توسط هیئت نظارت و هیئت اجرایی تایید شد اما پس از آن تعدادی از کاندیداها اعتراضات خود را به طور قانونی تقدیم هیئات اجرایی و نظارت انتخابات کردند که طی آن خواستار بازشماری آراء بودند.

وی ادامه داد: بازشماری آراء با توجه به اعتراض برخی کاندیدا ها توسط هیئت اجرایی و هیئت نظارت تصویب و پس از اجرا نتیجه آن نیز نیز اعلام شد اما پس از اعلام نتایج دوباره، اعتراضات برخی از کاندیداها به جای خود باقی بود و این بار با طرح اعتراضی با این مضمون که نماینده آنها در حین بازشماری حضور نداشته خواستار باز شماری دیگری این بار از سوی هیئت اجرایی و هیئت نظارت استان شدند.

جلیلیان افزود: هیئت نظارت و هیئت اجرایی انتخابات استان کرمانشاه  با این درخواست موافقت کرد و بنا بر این شد بازشماری ده درصد آرا با حضور ده نماینده از طرف کاندیدا ها بار دیگر انجام شود.

وی با اشاره به قوانین مردم سالارانه تعریف شده در قانون تاکید کرد: هر کاندیدی با توجه به حق قانونی خود می تواند به نتایج انتخابات اعتراضاتی را داشته باشد که هیئات نظارت و اجرایی انتخابات در رسیدگی به این اعتراضات اختیارات لازم را داراست.
 
منبع: مرصاد

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب