آغاز طرح نظارت ویژه ماه مبارک رمضان از امروز/ گشت های تعزیرات در دور افتاده ترین روستاها

کد خبر: 31563
|
15:49 - 1392/04/16
نسخه چاپی
سازمان تعزیرات حکومتی یک نهاد انقلابی است که در مجموعه دولت تشکیل شده است و هدف آن تنظیم و تعدیل بازار است اگر بازار معظلی نداشته باشد سازمان هم به امور روزمره خود می پردازد و اگر مشکلاتی در بازار پیش بیایید سازمان تعزیرات سریعا وارد عمل خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در گفتگو با مرصاد اظهار داشت: در صورت بروز هر نوع شکایتی سازمان از یک روز تا ده روز رسیدگی و نتیجه آن را نهایی می کند.

ایرج عزیزی طرح های نظارتی سالانه سازمان تعزیرات حکومتی را ۵ طرح را عنوان کرد.

وی گفت: طرح نوروزی، طرح سفر های تابستانی، طرح ویژه ماه رمضان، باز گشایی مدارس و طرح های فوق العاده م ثل هدف مند کردن یارانه ها از طرح هایی هستند که سالانه در دستور کار اداره کل تعزیرات حکومتی قرار دارد.


عزیزی ادامه داد: هم در طرح تابستانی و هم در طرح رمضان طی برگزاری جلسات مختلف آمادگی کامل را داشته و داریم که در بازار و اقتصاد ورود کنیم و چنانچه تخلفی ببینیم برخورد لازم را انجام دهیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: مرحله اول نظارت ها به صورت گشت برای واحد های اقامتی و نظارت بر بازار و همچنین نظارت بر ورودی و خروجی شهرستان های استان از امروز تا ۱۶ مرداد ماه در دستور کار خواهد بود.

عزیزی همچنین با اشاره به نظارت بر مراکز خرید گندم تصریح کرد: ما در بحث مراکز خرید گندم در فصل تابستان نیز بررسی ها و پیگیری های  لازم انجام خواهیم داد.

وی به نظارت و برخورد دقیق و بدون اغماض با متخلفین در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در ماه رمضان نیز این آمادگی لازم را داریم تا تمهیدات لازم صورت گیرد که  رضایت مندی مردم را جلب کنیم و مردم روزه دار در تهیه مایحتاج خود در بازار با مشکل خاصی رو به رو نباشند.

عزیزی در پایان گفت: طرح های مختلف نه تنها در مراکز شهر بلکه در بخش ها و همه روستاها نیز انجام خواهد شد و گشت های بازرسی در مناطق مختلف حضور پیدا می کنند و به بررسی تخلفات خواهند پرداخت.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب