بازدید فرماندار اسلام آبادغرب از پروژه مجتمع رفاهی وخدماتی در بخش حمیل

کد خبر: 307362
|
23:39 - 1400/07/21
نسخه چاپی
بازدید فرماندار اسلام آبادغرب از پروژه مجتمع رفاهی وخدماتی در بخش حمیل
فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب از مجتمع خدماتی رفاهی امام علی ع بخش حمیل بازدید و روند اجرای این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب به همراه جلیلیان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، امروز از مجتمع خدماتی رفاهی امام علی ع بخش حمیل بازدید کردند و روند اجرای این پروژه را مورد بررسی قرار دادند.

 

 فرماندار اسلام آبادغرب گفت:  این مجتمع خدماتی رفاهی در زمینی به مساحت ۲۲ هزار متر مربع در حاشیه جنوبی بزرگراه اسلام ابادغرب به حمیل و در حومه روستای کله جوب با پیشرفت فیزیکی حدود ۸۵٪ درصد در حال اجرا می باشد.

 

 وی افزود: در این مجتمع که با ۲۴۰۰ متر مربع اعیان در حال اجراست ، امکانات و ابنیه رفاهی متعددی از جمله نمازخانه ،رستوران، سوئیت استراحتگاه مجهز،  فروشگاه ، سرویس های بهداشتی و ساختمان اداری در حال احداث می باشد و تاکنون بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است که ۸۵ میلیارد ریال آن تسهیلات بانکی و مابقی سهم‌آورده می باشد.

 

 حیدری تصریح کرد:  مجتمع خدماتی رفاهی امام علی (ع) علاوه بر عرضه سوخت بنزین و گازوئیل و خدمات رفاهی جانبی در فاز بعدی برای ایجاد CNG سرمایه گذاری خواهد شد.

 

 گفتنی است: این مجتمع خدماتی رفاهی یکی از مجموعه های مجهز و کم نظیردر سطح استان به حساب خواهد آمد که برای این مجتمع وسعت قابل توجهی به عنوان فضای سبز و همچنین پارکینگ خودرو اعم از سنگین وسبک در نظر گرفته شده است.

 

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها