شاهمرادی:

سبد کالای رایگان از اول بهمن در کرمانشاه توزیع می شود + اقلام و اقشار هدف

کد خبر: 117724
|
00:49 - 1392/10/18
نسخه چاپی
سبد کالای رایگان از اول بهمن در کرمانشاه توزیع می شود + اقلام و اقشار هدف
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: سبد کالای رایگان به خانواده های تحت پوشش طرح در استان کرمانشاه از روز اول بهمن ماه توزیع خواهد شد.

به گزارش اسلام آبادخبر، جهانگیر شاهمرادی در گفتگو با خبرنگارمرصاداظهار داشت: سبد کالای شهروندان کرمانشاهی با استفاده از کارت یارانه سرپرست خانوار در روز اول بهمن ماه سال جاری برای طبقات تحت پوشش طرح عرضه خواهد شد.

شاهمرادی گفت: سرپرستان خانوار تحت پوشش در جامعه طرح هدف می توانند با استفاده از کارت یارانه خود و با مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای معتبر مثل رفاه، اتکا و … سبد کالای خود را به صورت رایگان و بدون پرداخت وجهی دریافت کنند.

مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به اقلامی که به شهروندان تحت پوشش طرح ارائه خواهد شد اظهار داشت: اقلامی شامل ۱۰ کیلو برنج، روغن سویا، یک شانه تخم مرغ و قالب های پنیر ۴۰۰ گرمی به شهروندان ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: کارکنان دولت، کارگران تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی، کارکنان نیروهای نظامی و انتظامی، طلاب و خبرنگاران از جامعه تحت پوشش ارائه سبد کالای رایگان هستند که می توانند در روز اول بهمن ماه سبد کالای خود را دریافت کنند.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب