به جهت رهنمودهای اتحادآفرین و حمایت از نیروهای مسلح شهرستان صورت گرفت؛

قدردانی فرمانده تیپ 181 زرهی ارتش از امام جمعه اسلام آبادغرب

کد خبر: 308925
|
17:56 - 1401/08/03
نسخه چاپی
قدردانی فرمانده  تیپ 181 زرهی ارتش از امام جمعه اسلام آبادغرب
فرمانده تیپ 181 زرهی ارتش از امام جمعه اسلام آبادغرب به جهت رهنمودهای اتحادآفرین ایشان و حمایت از نیروهای مسلح شهرستان قدردانی نمود.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سرهنگ رشنو فرمانده تیپ 181 زرهی اسلام آبادغرب  و حجت‌الاسلام رشیدی رئیس عقیدتی سیاسی  پادگان الله اکبر  و همراهان با حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه محترم شهر شهیدان مرصاد دیدار نمودند.

 

فرماندهی و رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 181 زرهی به جهت رهنمودهای اتحادآفرین ایشان و حمایت از نیروهای مسلح شهرستان  از امام جمعه شهرستان تقدیر و قدردانی نمودند.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان در این دیدار ضمن تقدیر از مواضع فرماندهان ولایتمدار و دلاور ارتش ، گفت: نیروهای مسلح ارتش، سپاه و انتظامی ما از دل مردم برخاسته اند و چه در دوران دفاع مقدس و چه در بحران های طبیعی نظیر سیل، زلزله و بیماری کرونا در کنار مردم بوده و برای خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم در جای جای میهن اسلامی همه تلاش خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

 

وی عنوان کرد: الحمدلله نیروهای مسلح کشور بعنوان بازوان ولایت در اوج اقتدار هستند و این اقتدار در این برهه از زمان که اکثر کشورهای جهان درگیر جنگ و ناآرامی هستند، موجبات آرامش و امنیت مردم عزیز ایران را فراهم نموده است.

 

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها