اسلام آباد خبر17:56 - 1401/08/03
به جهت رهنمودهای اتحادآفرین و حمایت از نیروهای مسلح شهرستان صورت گرفت؛

قدردانی فرمانده تیپ 181 زرهی ارتش از امام جمعه اسلام آبادغرب

فرمانده تیپ 181 زرهی ارتش از امام جمعه اسلام آبادغرب به جهت رهنمودهای اتحادآفرین ایشان و حمایت از نیروهای مسلح شهرستان قدردانی نمود.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سرهنگ رشنو فرمانده تیپ 181 زرهی اسلام آبادغرب  و حجت‌الاسلام رشیدی رئیس عقیدتی سیاسی  پادگان الله اکبر  و همراهان با حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه محترم شهر شهیدان مرصاد دیدار نمودند.

 

فرماندهی و رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 181 زرهی به جهت رهنمودهای اتحادآفرین ایشان و حمایت از نیروهای مسلح شهرستان  از امام جمعه شهرستان تقدیر و قدردانی نمودند.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان در این دیدار ضمن تقدیر از مواضع فرماندهان ولایتمدار و دلاور ارتش ، گفت: نیروهای مسلح ارتش، سپاه و انتظامی ما از دل مردم برخاسته اند و چه در دوران دفاع مقدس و چه در بحران های طبیعی نظیر سیل، زلزله و بیماری کرونا در کنار مردم بوده و برای خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم در جای جای میهن اسلامی همه تلاش خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

 

وی عنوان کرد: الحمدلله نیروهای مسلح کشور بعنوان بازوان ولایت در اوج اقتدار هستند و این اقتدار در این برهه از زمان که اکثر کشورهای جهان درگیر جنگ و ناآرامی هستند، موجبات آرامش و امنیت مردم عزیز ایران را فراهم نموده است.

 

 

 

انتهای پیام/