عباسی در دوره بدی به ورزش آمد

کد خبر: 42866
|
10:54 - 1392/05/07
نسخه چاپی
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: عباسی در دوره بدی به ورزش آمد که از نظر مالی دچار مشکل بودیم.
به گزارش مشرق به نقل از فارس، محمد علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک شب گذشته در حاشیه همایش تجلیل از ورزشکاران جوانمرد در جمع خبرنگاران گفت: این همایش اقدام ارزشمند و فرهنگی است که هر سال برگزار می‌شود. رویکرد زیبا و پسندیده‌ای است که با دعوت از ورزشکارانی که مقابل رژیم صهیونیستی بازی نکردند از آنها تقدیر می‌شود. قرار است سال آینده از ورزشکاران چند کشور هم برای حضور در این مراسم دعوت کنند.

وی درباره آخرین وضعیت تائید اساسنامه کمیته ملی المپیک اظهار داشت: اساسنامه تائید شده فقط دو مطلب باقی مانده است که اساسنامه فدراسیون‌ها و بازگشت رؤسای برکنار شده را شامل می‌شود. مذاکره می‌کنیم تا سریعا انتخابات برگزار شود. باید اساسنامه فدراسیون‌ها به صورت جدی پیگیری شود تا مورد تائید فدراسیون‌های جهانی قرار گیرد.

علی‌آبادی در پاسخ به این سؤال که به نظر شما وزیر آینده ورزش باید چه خصوصیاتی داشته باشد، عنوان کرد: باید ببینیم مجموعه وزارت ورزش چه مسئولیت‌هایی دارد تا بر اساس آن فرد مناسب را انتخاب کنیم. ارتباط با هیئت دولت، حمایت از ورزشکاران از ویژگی‌های وزیر ورزش است. کسی که می‌آید باید با استان‌ها ارتباط داشته باشد، اهل سازماندهی کردن سیستم و مدیریت عالی باشد. با مسائل حقوقی تا حدودی آشنایی داشته باشد تا بتواند سازمانش را کنترل کند. زیرساخت‌ها که یکی از مسائل اصلی است را مورد توجه قرار دهد و در نهایت بتواند فرهنگ ایرانی اسلامی رادر ورزش گسترش دهد.

رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سؤال که وظیفه وزیر ورزش در قبال کمیته ملی المپیک چیست، تصریح کرد: وی باید امور را به مردم واگذار کند و به ورزش نظارت داشته باشد. وزیر باید سیستم ارزشیابی را در بخش‌های مختلف سازمان دهد و بتواند با همه دستگاه‌هایی که با ورزش در تعامل هستند ارتباط بگیرد. با کمیته ملی المپیک هم ارتباطات نزدیک و صمیمانه با رعایت اختیارات کمیته داشته باشد.

علی‌آبادی در پاسخ به این سؤال که آیا عباسی چنین ارتباط صمیمانه‌ای را با کمیته داشته است، تصریح کرد: عباسی در دوره بدی به ورزش آمد که منابع مالی محدود بود اما به خاطر مشخصات اخلاقی خوب روابط نسبتا بدی نداشتیم و توانستیم کنار بیاییم.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب