تشریح جزئیات دیدارنمایندگان با رئیس جمهور منتخب/ درباره کابینه فقط کلیات گفته شد

کد خبر: 41883
|
14:56 - 1392/05/05
نسخه چاپی
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با قدس انلاین جزئیات دیدار پیش از ظهر امروز تنی چند ازنمایندگان با حسن روحانی رئیس جمهور منتخب را تشریح کرد.

علی محمد احمدی در گفتگو با قدس انلاین درباره جلسه امروز تنی چند از نمایندگان با دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب اظهار داشت:امروزجلسه ای با موضوع تعامل قوه مقننه ومجریه با حضور 40 تن از نمایندگان با رئیس جمهور منتخب برگزار شد که در این جلسه 5 الی 6 نفر از جمله بنده صحبتهایی در خصوص مسایل مختلف مطرح کردیم واقای روحانی نیر مسایلی را عنوان کردند.
وی افزود:صحبتهای رئیس جمهور منتخب در راستای اظهاراتشان در مجلس و بیان کلیات وبرنامه هایشان بود که بر سه محور اصلی حرکت می کرد.
احمدی افزود:آنچه که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت ابتدا تعامل دولت ومجلس به عنوان یک اصل مهم و همچنین اولویت قرار گرفتن مشکلات مردم وانتخاب مسیری مناسب برای ارتباط خارجی با حفظ حقوق ملت ومردم بود.
وی افزود: دکتر روحانی پیگیری قول های داده شده در روند برگزاری انتخابات را تکلیف شرعی و قانونی می‌داند و تاکید کرد اجرای بسیاری از وعده ها و راه حل مشکلات تنها در قوه مجریه نیست، بلکه نیاز به مساعدت دیگر قوا نیز دارد.
وی در ادامه تاکید کرد:نمایندگان حاضردر جلسه نیز خواستار انتخاب افرادی توانمند در کابینه وتحقق شعار هایی داده شده ونگاه رو به جلو وبدور از تمرکز بر عملکرد گذشته بود.
وی درباره اینکه در این جلسه بحث اعضای کابینه نیز مطرح شد اظهار داشت:درباره کابینه فقط کلیات وچارچوب ها مطرح شد وانچه که مشخص شد خارج از اینکه برخی اسامی ذکر شده در رسانه ها قطعا در کابینه حضور دارند ولی بیشتر انها گمانه های غیر واقعی است.
احمدی افزود:آقای روحانی گفت تلاشم بر این است تا روز تحلیف لیست معرفی کابینه را به همراه برنامه به مجلس ارائه دهم، نمایندگان مجلس هم در هفته پیش رو اگر نقطه نظراتی درباره برنامه و کابینه دارند، ارائه دهند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها