رئیس جمهور منتخب در کابینه جوان گرایی کند

کد خبر: 34969
|
14:27 - 1392/04/23
نسخه چاپی
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور منتخب با جوانگرایی در کابینه خود، شرایط را برای رشد حداکثری کشور فراهم کند.

حسن کامران در گفت‌وگو با تسنیم بر استفاده از نیروهای جوان در دولت آینده تاکید کرد و اظهار کرد: استفاده از نیروهای جوان در کابینه، خلاقیت را به عرصه مدیریتی کشور تزریق می‌کند و در نهایت، پیشرفت و آبادانی کشور با استفاده از همین خلاقیت‌ها به دست می‌آید.

وی با اشاره به اینکه رای مردم به رئیس جمهور منتخب، رای به میانه‌روی و اعتدال بود، اظهار کرد: نباید از یاد برد که هر رای مردم در صندوق‌ها، یک نشانه برای روند آینده اجرایی کشور است و بر همین اساس باید عمق خواسته‌های مردم را فهمید و برای تحقق این خواسته‌ها تلاش کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور منتخب پس از آغاز فعالیت خود در دولت، کار بسیار سختی را در پیش دارد، تصریح کرد: یکی از مهمترین مطالبات مردم، مذاکره و تلاش برای رفع تحریم‌های وضع شده علیه جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها اثرات سوء اقتصادی بر کشور داشته است، اضافه کرد: مردم جمهوری اسلامی ایران، انسان‌های بسیار نجیبی هستند که در دشوارترین شرایط نیز پای انقلاب و آرمان‌های کشور خود ایستاده‌اند؛ اما باید شرایطی فراهم آید که با کاهش تحریم‌ها و اثرات آن، شرایط اقتصادی به نقطه مطلوب‌تری برسد.

کامران بر ضرورت افزایش ارتباطات و مراودات جمهوری اسلامی ایران با کشورهای خارجی تاکید کرد و افزود: افزایش ارتباط با کشورهای خارجی و حوزه‌ بین‌الملل یکی از مهمترین نیازهای کنونی کشور است که رییس جمهور منتخب از ابتدای فعالیت خود باید با نگاه ویژه‌ای به ای مسائل بنگرد؛ رایزنی‌های سیاسی و بین‌المللی بدون‌شک بخش زیادی از تحریم‌ها را از بین خواهد برد و شرایط مطلوب را برای توسعه بیشتر کشور فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پس از انتخابات ریاست جمهوری، کشورهای دنیا خواستار ارتباط و تعامل با جمهوری اسلامی ایران شده‌اند، گفت: باید با مذاکرات مختلف با کشورهای دنیا، به آنها فهماند که در مقابل جمهوری اسلامی ایران روند اشتباهی را در پیش گرفته‌اند؛ کشورهای خارجی باید بفهمند که ایران نه تنها به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست بلکه برای رشد و سعادت جامعه بشری تلاش می‌کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت آینده با صبر و تدبیر، شرایطی را فراهم کند که کشورهای خارجی به سوی ایران جذب شوند و تصور منفی که استکبار جهانی در ذهن آنها ایجاد کرده است، از بین برود.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها