تقدیر رییس اداره مسلمانان قفقاز از ایران بابت حمایت از موضع آذربایجان در مجامع

کد خبر: 33816
|
21:47 - 1392/04/20
نسخه چاپی
محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان کشورمان در ادامه دیدارهای رسمی خود با مقامات جمهوری آذربایجان، با الله شکور پاشازاده،رییس اداره مسلمانان قفقاز و شیخ الاسلام جمهوری آذربایجان دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، شیخ الاسلام آذربایجان در این دیدار رضایت خود را از سطح عالی روابط بین ایران و آذربایجان بیان کرد و از دولت ایران بابت حمایت از موضع آذربایجان در مجامع بین‌المللی قدردانی کرد.

پاشازاده با اشاره به برگزاری انتخابات باشکوه در ایران و انتخاب رییس‌جمهور منتخب گفت: روابط دوستانه دو کشور وارد مرحله جدیدی شده و با تداوم همکاری‌ها در حوزه‌های ورزش و جوانان و تبادل هیا‌ت‌های ورزشی و تشکل‌های مرتبط با جوانان، در تحکیم مناسبات مفید خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان کشورمان نیز در این دیدار با عمیق و ریشه‌دار توصیف کردن روابط دوستانه میان دو ملت تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران استقلال، پیشرفت و ثبات آذربایجان را ثبات و پیشرفت خود می‌داند و همچون گذشته از هر اقدامی برای توسعه این روابط دریغ نخواهد کرد.

وی با بیان این‌که «ظرفیت‌های ورزشی و فرهنگی و اشتراکات متعدد، بهترین پشتیبان روابط و بستر پیشرفت و توسعه دو کشور است»، بر لزوم بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف تاکید کرد.

وی روابط دو ملت و دولت را ممتاز و برادرانه و دارای پیوندهای تاریخی دانست و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار جمهوری آذربایجان خواهد ماند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها