شورای ملی برنج در کشور تشکیل شود/قانون کار در کشور ایراد دارد

کد خبر: 33642
|
14:02 - 1392/04/20
نسخه چاپی
ئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران گفت: شورای ملی برنج در کشور تشکیل شود.


به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علاالدین ربیعی چهارشنبه شب در نشست مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تشکل های مازندران از فعالیت پنج هزار واحد شرکت تعاونی در مازندران خبر داد.

وی گفت: اتاق تعاون بزرگترین تشکل تعاونی در کشور بوده که 90  درصد جمعیت استان عضو این تشکل ها هستند.

تشکیل شورای ملی برنج

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران با اشاره به استراتژیک بودن محصول اساسی برنج در سبد خانوارهای ایرانی، از مسئولان خواست تا شورای ملی برنج در کشور تشکیل شود.

شمس علی هادی زاده معلم در این نشست با اشاره به اینکه شورای ملی خرما، سیب زمینی و زیتون دردولت داریم، خواستار تشکیل ملی برنج در کشور شد.

وی افزود: تولید مرغ در کشور توانسته آبروی کشور را حفظ کند بنابراین حمایت از فعالان این عرصه در برهه کنونی امری ضروری است.

قانون کار در کشور ایراد دارد

هادی زاده معلم با بیان اینکه نگاه تولید محور به تولید ضروری است، گفت: نگاه به بخش تولید باید در اولویت دولتمردان و نمایندگان مجلس قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قانون کار در کشور ایراد دارد، افزود: از تجربیات بخش خصوصی و دولنی برای رفع قانون کار در مجلس شورای اسلامی استفاده شود.

وی افزود: با تشکیل شورای ملی برنج می توانیم در راستای حمایت از این محصول استراتژیک در کشور تصمیم سازی کنیم.

معلم با اشاره به اینکه برخی از واحدهای تولیدی بواسطه معوقات بانکی دچار مشکل هستند،گفت: با تصویب قانون در مجلس شورای اسلامی مشکلات واحدها را رفع خواهیم کرد.

در نشست مشترک نمایندگان مجلس با تشکل های استان تعدادی از نمایندگان حوزه های انتخابیه شهرستانهای ساری، قائم شهر، بابل، تنکابن حضور داشتند.

مازندران دارای 12 نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها