سقوط بیل مکانیکی در گودال، جان راننده را گرفت

کد خبر: 33507
|
10:33 - 1392/04/20
نسخه چاپی
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، گفت: راننده ۶۵ ساله كه در حال حفاری زمین برای یك پروژه دولتی بود، به همراه بیل مکانیکی به داخل این حفره فرو رفته و جان خود را از دست می‌دهد.

به گزارش ایلنا، سید جلال ملکی از سقوط یک دستگاه بیل مکانیکی به همراه راننده در یك گودال خبرداد و گفت: این حادثه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی نرسیده به خروجی خاوران رخ داد که بلافاصله ایستگاه ۴۸ به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از ورود به محل حادثه مشاهده می‌کنند راننده ۶۵ ساله که همراه یک دستگاه بیل مکانیکی در یک گودال ۵ متری گرفتار شده‌ است که با تلاش بسیار راننده گرفتار در این دستگاه را نجات داده و تحویل عوامل اورژانس می‌دهند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه این راننده مشغول حفر یک گودال برای کارگذاشتن لوله‌های بزرگ بود، گفت: این پروژه عمرانی متعلق به یکی از دستگاه‌های دولتی است اما به دلیل سست بودن خاک و بی‌احتیاطی راننده، بیل مکانیکی در داخل گودال می‌افتد.

ملکی با اشاره به اینکه راننده بیل مکانیکی به دلیل شدت جراحات فوت كرده است، تصریح کرد: بی‌احتیاطی راننده و عدم رعایت اصول ایمنی در حفاری زمین علت این حادثه است این عملیات ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه پایان می‌یابد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها