ملاک انتخاب شهرداران

کد خبر: 33320
|
02:21 - 1392/04/20
نسخه چاپی
ماينده مردم لردگان در مجلس طي يادداشتي بر اجماع قانون، مردم و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي بر مديريت قوي شهري و روستايي در همه حوزه‌ها و ابعاد زندگي شهروندان تاکيد و خاطرنشان ساخت اعضاي محترم شوراهاي اسلامي کلان‌شهرها و شهرها هم بايد براي اين اجماع احترام قائل شوند و به دور از سياسي‌کاري و جناح‌بازي و با عدم در نظرگرفتن منافع فردي و گروهي، شهرداراني را انتخاب که نظر اجماع‌کنندگان مدنظر را تامين و براي راي پاک مردم شريف ايران احترام قائل شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "محمد‌جليل سرقلعه" نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي، طي يادداشتي با اشاره به برگزاري انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا به تبيين ملاک انتخاب شهرداران آينده پرداخت.

متن اين يادداشت به شرح زير است:

سياست‌هاي کلان نظام که ظرفيتي قانوني براي امر شوراها تدوين و به اجرا گذاشته وهمچنين مردم شريف ايران بواسطه راًيشان و مجلس شوراي اسلامي و نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي به واسطه نظارتشان همگي بر مديريت قوي شهري و روستايي در همه حوزه‌ها و ابعاد زندگي شهروندان عزيز اجماع دارند.

اعضاي محترم شوراهاي اسلامي کلان‌شهرها و شهرها هم بايد براي اين اجماع احترام قائل شوند و به دور از سياسي‌کاري و جناح‌بازي و با عدم در نظرگرفتن منافع فردي و گروهي، شهرداراني را انتخاب که نظر اجماع‌کنندگان مدنظر را تامين و براي راي پاک مردم شريف ايران احترام قائل شوند، چراکه سياسي‌کاري در مديريت شهري هم فرصت طلايي را زايل و هم امکانات انساني و مالي را هدر مي‌دهد.

حق شهروندان است که نتيجه راي خود را در انتخاب شوراها و به دنبال آن انتخاب شهرداران به صورت ملموس حس کنند تا اميدي تازه در روح اجتماع و زندگي اجتماعي دميده شود و در نتيجه اين اميد، آرامش و ثبات پديد آيد و به دنبال آن امنيت، توسعه و پيشرفت حاصل شود.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد