مسئولان احمدي نژاد با نگرش سياسي به فرهنگ به اين عرصه ضربه زدند

کد خبر: 33318
|
02:19 - 1392/04/20
نسخه چاپی
 
عضو هيئت رئيسه كميسيون فرهنگي مجلس گفت: متاسفانه نيروهاي فرهنگي اين دولت در نگاه به مسائل و موضوعات به جاي رويكرد فرهنگي، نگاه سياسي داشتند و به مباحث حوزه فرهنگ ضربه زدند.
حجت الاسلام"محمد باقري‌بنابي" نماينده مردم بناب، در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عملکرد دولت احمدي‌نژاد در حوزه فرهنگي گفت: با توجه به شعارهاي فرهنگي كه در اين دولت داده شده بود، كارهاي بي نظيري انجام نشده است.

وي ادامه داد: رويكرد فرهنگي اين دولت با دولت‌هاي اصلاحات و سازندگي متفاوت بود اما كارهاي انجام شده اختلاف چنداني با آن دوران نداشت.
 
عضو هئيت رئيسه كميسيون فرهنگي اظهار داشت: اين دولت درباره گردشگري، مساجد، مباحث قرآني و ورزشي شعارهاي زيادي مطرح كرده بود اما اين وعده‌ها آنچنان كه مدنظر خود دولت بود، محقق نشد. 
 
باقري‌بنابي افزود: نقد محقق نشدن شعارهاي فرهنگي دولت احمدي‌نژاد سياه‌نمايي نيست چراكه اقدامات خوبي انجام شده است اما در مقايسه با شعارهاي داده شده اقدام قابل توجهي صورت نگرفته است. 
 
وي در پايان خاطرنشان كرد: متاسفانه نيروهاي فرهنگي اين دولت در نگاه به مسائل و موضوعات به جاي رويكرد فرهنگي، نگاه سياسي داشتند و به مباحث حوزه فرهنگ ضربه زدند. 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد