یاداشت

اقای_نماینده_حواست_کجاست

کد خبر: 310951
|
06:58 - 1403/03/07
نسخه چاپی

به گزارش اسلام آباد خبر ، امروز دوشنبه ۷ خرداد ماه ،با وصف قابل  دفاع بودن  از کارنامه نه چندان قوی در دوره گذشته ،قطعا ضعفها و کاستی هایی محرز و متقن بود  که افکار عمومی شهرستان به شما  اعتماد کردند ،خلف وعده های داده شده را نادیده گرفتند  و  منتظر مرتفع نمودن این نقصانها در دوره جدید نمایندگی جنابتان هستند.

عزل مدیران ناتوان و ناکارآمد در سطح شهرستان اصلی ترین مدعای مردم است.

قرار بود که مردم با حمایت حماسی که برای انتخاب بخشی پور انجام دادند، ارتباط، مراوده و پیوستگی بیشتر و مستمری را تجربه نمایند که متاسفانه شواهد خلاف این موضوع را نشان می دهد و دیدار با نماینده تنها در انحصار نزدیکان و وابستگان خاص به ایشان می باشد!

#آقای_نماینده!
بیکاری، سفره بی رونق، خودکشی، اعتیاد و دردهای مختلف اجتماعی نه تنها  پابرجا! بلکه رو به فزونی است !

چهره شهرستانهای اسلام آباد ، دالاهو و حمیل، سیر نزولی و روندی رو به افول در پیش گرفته که نه خبر از المانهای شهری هست و نه پیاده رو و خیابانی که خانواده ها با آرامش و فراغ بال چند دقیقه ای در آن قدم بردارند!
فضای ادارات هم که #علی_برکت_الله دست کمی از فضای شهری ندارد. دخالت های نابجا و ناصواب در مدیریت #بیمارستان_و_شهرداری_مدیریت_ضعیف_خفیف_و_نحیف_اداره_صمت و بعضی از ادارات، حاکی از ناتوانی مفرط نماینده ای است که بجای اصلاح امور و رفع نواقص، دست مداخله جویان را برای کسب امتیاز بیشتر در این دیار باز گذاشته است.

#اقای_نماینده_حواست_کجاست؟!

مراقب باش اعتماد و حمایت مردم را به سخره نگیرید، چون اگر روبروی مردم  قرار بگیرید، قطعا این شمایید که بازنده میدان خواهید بود!
#رسانه_بامداد از رسالت خود که پاسداشت حقوق مردم است به قدر ارزنی کوتاه نخواهد آمد.


علی فرخی فعال رسانه ای 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد