اسلام آباد خبر06:58 - 1403/03/07
یاداشت

اقای_نماینده_حواست_کجاست

به گزارش اسلام آباد خبر ، امروز دوشنبه ۷ خرداد ماه ،با وصف قابل  دفاع بودن  از کارنامه نه چندان قوی در دوره گذشته ،قطعا ضعفها و کاستی هایی محرز و متقن بود  که افکار عمومی شهرستان به شما  اعتماد کردند ،خلف وعده های داده شده را نادیده گرفتند  و  منتظر مرتفع نمودن این نقصانها در دوره جدید نمایندگی جنابتان هستند.

عزل مدیران ناتوان و ناکارآمد در سطح شهرستان اصلی ترین مدعای مردم است.

قرار بود که مردم با حمایت حماسی که برای انتخاب بخشی پور انجام دادند، ارتباط، مراوده و پیوستگی بیشتر و مستمری را تجربه نمایند که متاسفانه شواهد خلاف این موضوع را نشان می دهد و دیدار با نماینده تنها در انحصار نزدیکان و وابستگان خاص به ایشان می باشد!

#آقای_نماینده!
بیکاری، سفره بی رونق، خودکشی، اعتیاد و دردهای مختلف اجتماعی نه تنها  پابرجا! بلکه رو به فزونی است !

چهره شهرستانهای اسلام آباد ، دالاهو و حمیل، سیر نزولی و روندی رو به افول در پیش گرفته که نه خبر از المانهای شهری هست و نه پیاده رو و خیابانی که خانواده ها با آرامش و فراغ بال چند دقیقه ای در آن قدم بردارند!
فضای ادارات هم که #علی_برکت_الله دست کمی از فضای شهری ندارد. دخالت های نابجا و ناصواب در مدیریت #بیمارستان_و_شهرداری_مدیریت_ضعیف_خفیف_و_نحیف_اداره_صمت و بعضی از ادارات، حاکی از ناتوانی مفرط نماینده ای است که بجای اصلاح امور و رفع نواقص، دست مداخله جویان را برای کسب امتیاز بیشتر در این دیار باز گذاشته است.

#اقای_نماینده_حواست_کجاست؟!

مراقب باش اعتماد و حمایت مردم را به سخره نگیرید، چون اگر روبروی مردم  قرار بگیرید، قطعا این شمایید که بازنده میدان خواهید بود!
#رسانه_بامداد از رسالت خود که پاسداشت حقوق مردم است به قدر ارزنی کوتاه نخواهد آمد.


علی فرخی فعال رسانه ای