به همت فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام‌آبادغرب صورت گرفت:

تقدیر از خبرنگاران سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در اسلام‌آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 309859
|
14:13 - 1402/03/25
نسخه چاپی
تقدیر از خبرنگاران سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در اسلام‌آبادغرب+تصاویر
فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام‌آبادغرب از خبرنگاران سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در شهرستان تقدیر نمودند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، آیین تجلیل از خبرنگاران سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در دفتر فرماندار شهرستان برگزار گردید.

 

مهدی بساطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدا، ضمن خیرمقدم بیان داشت: مقوله فرهنگ نیازمند توجه ویژه ای است، اسلام آباد غرب را “شهر شهیدان مرصاد” می شناسند و از اهداف تئاتر مرصاد شناساندن چهره واقعی مرصاد به نسل جدید و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.( مشروح خبراینجا)

 

در ادامه حمیدرضا کرمی فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب اظهار داشت: یکی از افتخارات اسلام آبادغرب این است که یک هزار و ۲۸۳ شهید تقدیم اسلام کرده و مایه مباهات ما است که اسلام آباد غرب را با نام شهر شهیدان مرصاد می‌شناسند.

 

وی افزود: اسلام آبادغرب خط مقدم مبارزه و قدمگاه شهیدان بود و علاوه بر خون شهیدانی از خود مردم این شهرستان خون شهیدان استان‌های دیگر هم در اینجا ریخته شده و این موضوع تبیین سیره شهدا کار فرهنگی بیشتری را می‌طلبد.( مشروح خبراینجا)

 

 

علی احمدیان نماینده خبرنگاران در سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در اهمیت کار رسانه ای عنوان کرد: اهمیت کار رسانه در راستای جهاد تبیین است و با اشاره به شهادت دو تن از پاسداران در روزهای اخیر گفت: در طول سال ما مرصاد را به گونه های مختلف تجربه می کنیم و تک تک خبرنگاران زحمت کشیدند، از عکس و فیلم تا مصاحبه و تایپ و ... .

 

احمدیان گفت: بنا بر نظر کارشناسان علوم ارتباطات، انجام کارهای بزرگ تنها 30 درصد قدرت انعکاس دارد، در حالی که 70 درصد آن کار را رسانه ها با انتشار به موقع اخبار و گزارشات خود انجام می دهند.

 

در پایان از تمامی خبرنگارانی که در سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد همراه بودند، با اهداء لوح سپاس قدر دانی بعمل آمد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد