اسلام آباد خبر14:13 - 1402/03/25
به همت فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام‌آبادغرب صورت گرفت:

تقدیر از خبرنگاران سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در اسلام‌آبادغرب+تصاویر

فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام‌آبادغرب از خبرنگاران سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در شهرستان تقدیر نمودند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، آیین تجلیل از خبرنگاران سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در دفتر فرماندار شهرستان برگزار گردید.

 

مهدی بساطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدا، ضمن خیرمقدم بیان داشت: مقوله فرهنگ نیازمند توجه ویژه ای است، اسلام آباد غرب را “شهر شهیدان مرصاد” می شناسند و از اهداف تئاتر مرصاد شناساندن چهره واقعی مرصاد به نسل جدید و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.( مشروح خبراینجا)

 

در ادامه حمیدرضا کرمی فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب اظهار داشت: یکی از افتخارات اسلام آبادغرب این است که یک هزار و ۲۸۳ شهید تقدیم اسلام کرده و مایه مباهات ما است که اسلام آباد غرب را با نام شهر شهیدان مرصاد می‌شناسند.

 

وی افزود: اسلام آبادغرب خط مقدم مبارزه و قدمگاه شهیدان بود و علاوه بر خون شهیدانی از خود مردم این شهرستان خون شهیدان استان‌های دیگر هم در اینجا ریخته شده و این موضوع تبیین سیره شهدا کار فرهنگی بیشتری را می‌طلبد.( مشروح خبراینجا)

 

 

علی احمدیان نماینده خبرنگاران در سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در اهمیت کار رسانه ای عنوان کرد: اهمیت کار رسانه در راستای جهاد تبیین است و با اشاره به شهادت دو تن از پاسداران در روزهای اخیر گفت: در طول سال ما مرصاد را به گونه های مختلف تجربه می کنیم و تک تک خبرنگاران زحمت کشیدند، از عکس و فیلم تا مصاحبه و تایپ و ... .

 

احمدیان گفت: بنا بر نظر کارشناسان علوم ارتباطات، انجام کارهای بزرگ تنها 30 درصد قدرت انعکاس دارد، در حالی که 70 درصد آن کار را رسانه ها با انتشار به موقع اخبار و گزارشات خود انجام می دهند.

 

در پایان از تمامی خبرنگارانی که در سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد همراه بودند، با اهداء لوح سپاس قدر دانی بعمل آمد.