با حضور مدیران و کارشناسان آبفا استان صورت گرفت؛

جلسه پیگیری روند پیشرفت پروژه‌های جهاد آبرسانی به روستاهای شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 309243
|
15:48 - 1401/10/08
نسخه چاپی
جلسه پیگیری روند پیشرفت پروژه‌های جهاد آبرسانی به روستاهای شهرستان اسلام آبادغرب
جلسه پیگیری روند پیشرفت پروژه‌های جهاد آبرسانی به روستاهای شهرستان اسلام آبادغرب با حضور مدیران و کارشناسان آبفا استان برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، جلسه پیگیری روند پیشرفت پروژه‌های جهاد آبرسانی به روستاهای شهرستان اسلام آبادغرب با حضور مدیران آبفا شهرستان های اسلام آبادغرب  و گیلانغرب و کارشناسان آبفا استان کرمانشاه در محل سپاه ناحیه اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار بهزاد یوسفوند در این جلسه گفت: این پروژه شامل آبرسانی به 25روستا از روستاهای شهرستانهای اسلام آباد غرب و گیلانغرب می باشد که توسط بسیج سازندگی ناحیه اسلام آباد در حال اجراست.

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب اظهار کرد: بخاطر تغییر نقشه  قسمت هایی از پروژه توسط آبفای استان و تغییر سایز لوله های خط انتقال آب توسط کارشناسان آبفا، اجرای پروژه با تأخیر مواجه شد و تقاطع با خطوط انتقال گاز در برخی محدوده های اجرای طرح نیز موجب کندی عملیات اجرایی شد که با دغدغه های بسیج سازندگی سپاه  پیگیری هایی در سطح مدیران استانی و شهرستان بعمل آمد که تا حدودی مشکلات مرتفع گردید.

 

سرهنگ یوسفوند و کارشناسان آبفا استان بر رفع موانع اجرای پروژه و تسریع در آبرسانی  به روستاهای طرح مذکور تأکید نمودند.

 

کارشناسان حاضر در جلسه  در خصوص تجهیز چاه های آب و مخازن، لوله گذاری و شبکه داخلی روستاها و مسیر انتقال آب، تجهیز ایستگاه های پمپاژ و رفع مشکل برق رسانی به تأسیسات پروژه، اصلاح شبکه های فرسوده و آبرسانی به چندین روستا در مسیر خطر انتقال آب به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها