اسلام آباد خبر15:48 - 1401/10/08
با حضور مدیران و کارشناسان آبفا استان صورت گرفت؛

جلسه پیگیری روند پیشرفت پروژه‌های جهاد آبرسانی به روستاهای شهرستان اسلام آبادغرب

جلسه پیگیری روند پیشرفت پروژه‌های جهاد آبرسانی به روستاهای شهرستان اسلام آبادغرب با حضور مدیران و کارشناسان آبفا استان برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، جلسه پیگیری روند پیشرفت پروژه‌های جهاد آبرسانی به روستاهای شهرستان اسلام آبادغرب با حضور مدیران آبفا شهرستان های اسلام آبادغرب  و گیلانغرب و کارشناسان آبفا استان کرمانشاه در محل سپاه ناحیه اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار بهزاد یوسفوند در این جلسه گفت: این پروژه شامل آبرسانی به 25روستا از روستاهای شهرستانهای اسلام آباد غرب و گیلانغرب می باشد که توسط بسیج سازندگی ناحیه اسلام آباد در حال اجراست.

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب اظهار کرد: بخاطر تغییر نقشه  قسمت هایی از پروژه توسط آبفای استان و تغییر سایز لوله های خط انتقال آب توسط کارشناسان آبفا، اجرای پروژه با تأخیر مواجه شد و تقاطع با خطوط انتقال گاز در برخی محدوده های اجرای طرح نیز موجب کندی عملیات اجرایی شد که با دغدغه های بسیج سازندگی سپاه  پیگیری هایی در سطح مدیران استانی و شهرستان بعمل آمد که تا حدودی مشکلات مرتفع گردید.

 

سرهنگ یوسفوند و کارشناسان آبفا استان بر رفع موانع اجرای پروژه و تسریع در آبرسانی  به روستاهای طرح مذکور تأکید نمودند.

 

کارشناسان حاضر در جلسه  در خصوص تجهیز چاه های آب و مخازن، لوله گذاری و شبکه داخلی روستاها و مسیر انتقال آب، تجهیز ایستگاه های پمپاژ و رفع مشکل برق رسانی به تأسیسات پروژه، اصلاح شبکه های فرسوده و آبرسانی به چندین روستا در مسیر خطر انتقال آب به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

 

انتهای پیام/