نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در جلسه شورای اداری بخش گهواره مطرح کرد:

شرایط آب روستاهای بخش گهواره مناسب نیست/لزوم تسریع در روند راه های روستایی منطقه

کد خبر: 308639
|
21:48 - 1401/05/27
نسخه چاپی
شرایط آب روستاهای بخش گهواره مناسب نیست/لزوم تسریع در روند راه های روستایی منطقه
نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در جلسه شورای اداری بخش گهواره گفت: شرایط آب روستاهای بخش گهواره مناسب نیست و در روند راه های روستایی منطقه تسریع صورت گیرد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، جلسه شورای اداری بخش گهواره امروز با حضور مجتبی بخشی پور نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و فرماندار شهرستان دالاهو  درخصوص مشکلات بخش گهواره در سالن زینبیه گهواره برگزار شد.

 

مجتبی بخشی پور در این نشست گفت: اصلی ترین کار مجلس بحث معیشت مردم است، مجلس برای اینکه قسمتی از مشکلات مردم را برطرف کند یک‌صد هزار میلیارد تومان در بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان ، تامین اجتماعی،کشوری ولشکری در نظر گرفت .

 

وی سپس به بحث حقوق دهیاران وبیمه شوراهای روستا ها اشاره کرد و اظهارداشت: در چند ماه آینده این موضوع در صحن مجلس مطرح خواهد شد .

 

 

نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو افزود : در حوزه راه و شهرسازی انتظار داریم محور اسلام آباد غرب، سیاه خور،سیمانی و توتشامی بودجه برای آن تعیین شده و باید ظرف یک ماه آینده پیمانکار آن مشخص شود و شروع به کار کند.

 

وی سپس تصریح کرد : در حوزه ورزش و جوانان چندین سالن ورزشی و زمین فوتبال ساخته خواهد شد پیمانکار آن مشخص شده است و تا چند روز آینده شروع به کار خواهد کرد.

 

دکتر بخشی پور در خاتمه سخنانش گفت : با وجود سد زمکان شرایط آب روستاهای بخش گهواره مناسب نیست این موضوع هرچه سریعتر باید تعیین و تکلیف شود که شرمنده مردم نشویم به همین منظور جلسه بعدی شورای اداری ما در دی ماه مجدد برگزار خواهد شد که مدیران پاسخگوی قول هایی که به مردم داده اند باشند.

 

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها