دستور ویژه رئیس جمهور برای بررسی موضوع انتصابات و عملکرد استاندار کرمانشاه

کد خبر: 308481
|
13:35 - 1401/04/24
نسخه چاپی
دستور ویژه رئیس جمهور برای بررسی موضوع انتصابات و عملکرد استاندار کرمانشاه
مرصاد نیوز:به دنبال اعتراضات گسترده جامعه نخبگان استان کرمانشاه به انتصاب مدیران و مسئولان ناکارآمد و وابسته در استان کرمانشاه، ساعاتی پیش رئیس جمهور دستور رسیدگی ویژه به این موضوع را صادر کرد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  با وجود روی کار آمدن دولت مردمی آیت الله رئیسی همچنان در استان کرمانشاه شاهد انتصابات سفارشی مدیران دولت روحانی هستیم که ناکارآمدی آنها بر کسی پوشیده نیست.

با روی کار آمدن دولت جدید، به اذعان بسیاری از صاحب نظران، همچنان در استان کرمانشاه شاهد انتصابات پر حاشیه و البته سفارشی برخی نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی هستیم که موجبات اعتراضات گسترده جامعه خواص کرمانشاه را فراهم آورده است.

ساعاتی پیش جامعه نخبگان استان کرمانشاه در دیدار با آیت الله رئیسی، اعتراضات خود را به گوش ایشان رساندند و رئیس جمهور در پاسخ گفت:" پیشنهاد کردند به افرادی ماموریت داده شود، در استان بررسی کنند و اگر افرادی ناکارآمد هستند و تحول خواه نیستند، گزارش شوند، این کار را خواهم کرد."

امیدواریم با پیگیری ویژه موضوع توسط رئیس جمهور محترم، به زودی شاهد ایجاد تحولاتی اساسی و روی کار آمدن مدیرانی انقلابی و توانمند باشیم.

 

انتهای پیام/

    پربازدیدترین ها