رئیس امور مالیاتی شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

اخذ مالیات باعث ایجاد عدالت در جامعه خواهد شد

کد خبر: 308469
|
16:35 - 1401/04/20
نسخه چاپی
اخذ مالیات باعث ایجاد عدالت در جامعه خواهد شد
رئیس امور مالیاتی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: اخذ مالیات باعث ایجاد عدالت در جامعه خواهد شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، نشست اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان اسلام آبادغرب با فرزاد رستمی رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان به مناسبت هفته فرهنگ مالیاتی در سالن جلسات فرمانداری اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

فرزاد رستمی رئیس امور مالیاتی شهرستان اسلام آبادغرب در جمع خبرنگاران گفت : اخذ مالیات باعث ایجاد عدالت در جامعه خواهد شد،ما در کشوری میتوانیم یک اقتصاد پویا داشته باشیم که یک گردش مالی منظم و قابل قبول داشته باشیم.

 

وی گفت: یکی دیگر از کارکردهای اخذ مالیات این است که باعث میشود که وجود جریان های نقدی در کشور جریان داشته باشد و به رشد اقتصادی کشور کمک کند.

 

رستمی افزود : هدف دولت از اخذ مالیات این است که زمانی که دولت بخشی از درآمد یک شخص را دریافت می‌کند باعث می شود که شخصی که در کار تولید  و ساخت و ساز و فروش هست تا حدودی که حق طبیعی او هست کار کند و حق طبیعی خودش فراتر پیش نرود تا برای دیگران هم فرصت شغلی ایجاد شود.

 

رستمی بیان داشت : ما باید در راستای اهداف جامعه کار کنیم  و فقط اهداف شخصی خود را در نظر نگیریم.

 

وی تصریح کرد: یکی دیگر از فواید و تاثیرات بسیار خوبی که اخذ مالیات دارد این است که در  دولت ها در درآمدهای بالاتر رقم های بالاتری مالیات اخذ می کنند واین باعث می‌شود که ثروت فقط در دست یک سری افراد خاص تجمیع نشود .

 

رئیس امور مالیاتی شهرستان اسلام آبادغرب در خاتمه سخنانش از همراهی اصحاب رسانه و خبرنگاران تشکر کرد و گفت : اگر توجه کنیم و تحقیق کنیم قانون اخذ مالیات بسیار قانون مثبت و خوبی است و میتواند به ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی کشور کمک کند.

 

خبرنگاران در این نشست نکته نظرات،پیشنهادات و راه کارهایی را جهت فرهنگ سازی و آگاهی مردم از هدف دولت جهت اخذ مالیات و پیگیری مشکلات مردم بیان کردند و مقرر شد در این راستا پیگیری های بیشتری صورت گیرد.

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها