به همت بسیج حقوقدانان و انجمن حمایت از زندانیان شهرستان صورت گرفت:

توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های معسر زندانیان در اسلام آبادغرب

کد خبر: 308276
|
18:15 - 1401/03/07
نسخه چاپی
توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های معسر زندانیان در اسلام آبادغرب
به همت بسیج حقوقدانان و انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بسته های معیشتی در بین خانواده های معسر زندانیان در اسلام آبادغرب توزیع گردید.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به همت بسیج حقوقدانان و انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بسته های معیشتی در بین خانواده های معسر زندانیان در اسلام آبادغرب توزیع گردید.

 

فاطمه نجفی  مدیر کانون بسیج حقوق دانان شهرستان اسلام آباد غرب در این آیین باتوجه به آیه ۸ سوره مبارکه انسان که می فرمایند ( ویطعمون الطعام علی حبه مسکینا ویتیما واسیرا ) و باتوجه به تفسیر آیه که میفرمایندکه  انفاق کنندگان  به پاس دوستی با  خدا بینوا ویتیم واسیر را خوراک انفاق میکنند ،  اظهار داشت:  به مناسبت سالگرد عملیات بیت المقدس درادامه برنامه های  طرح احرار سازمان بسیج حقوق دانان رزمایش کمک های مومنانه برگزارشد.

 

وی عنوان کرد: باتوجه به اعلام نیاز و همکاری دفتر حمایت از زندانیان شهرستان و با حمایت فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان امروز تعداد۲۰ بسته معیشتی دربین خانواده های زندانیان نیازمند توزیع گردید که ارزش هر بسته ی معیشتی مبلغ 500 هزار تومان و درمجموع ارزش این بسته ها 10 میلیون تومان میباشد که دربین خانواده های معسر و نیازمند شناسایی شده  توسط دفتر حمایت از زندانیان  توزیع گردید.

 

 

 

 مدیر کانون بسیج حقوق دانان اسلام اباد غرب اظهار داشت:  هرکجا که زندان و زندانیان  به خدمت رسانی بسیج نیاز داشته باشند درکنار آنها خواهیم بود وبه لطف الهی دراین مدت سه ماهه اول سال تعداد قابل توجهی میز خدمت( مشاوره حقوقی رایگان ) توسط حقوقدانان گروه جهادی  شهید سلیم قنبری  کانون بسیج حقوق دانان به خانواده های زندانیان ارائه  گردید ه است و در راستای خدمت رسانی  هرچه بهتر به زندانیان وخانواده های آنها تمهیداتی اندیشیده شده است که به امید خداوند در دستور کار قرار دارد.

 

سرهنگ رشید عبدی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان در این مراسم با اشاره به بحث پیشگیری و آسیب های اجتماعی، عنوان کرد: امروز با مشارکت بسیج حقوقدانان و حمایت های دادستان و فرمانده سپاه شهرستان جمعی از خانواده های بی بضاعت زندانیان متأهل و جرائم غیر عمد از نظر مشاوره حقوقی و اهدای کمک های مومنانه مورد حمایت قرار گرفتند.

 

وی عنوان کرد: در برگزاری جشن نسیم مهردر مجموع 20 میلیون تومان توسط خیرین کمک جمع آوری شده که در بین خانواده های زندانیان توزیع گردیده است.

 

 

سید سجاد ملایری دادستان شهرستان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تقدیر از خیرین، اظهار داشت: انشاءالله با وجود مشکلات اقتصادی، فرهنگ یاری و کمک تداوم داشته باشد چون بحث حمایت از زندانی مهمتر از خود زندانی است و خانواده هایی که پدر، همسر و نان آور آنان به زندان افتاده، اما خانواده آنها گناهی ندارد و برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی باید مورد حمایت قرار بگیرند.

 

وی ضمن تقدیر از حمایت های سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه و شهرستان، گفت: دست طلب و یاری به سمت همه اقشار جامعه و خیرین دراز می کنیم که از خانواده های زندانیان حمایت و مساعدت بعمل آورند.

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها