پروژه عملیات روانی علیه قانون حمایت از کاربران فضای مجازی شکست خورد/حجم حمایت ها از مخالفت ها بیشتر شد

کد خبر: 307876
|
16:20 - 1400/12/05
نسخه چاپی
پروژه عملیات روانی علیه قانون حمایت از کاربران فضای مجازی شکست خورد/حجم حمایت ها از مخالفت ها بیشتر شد
پروژه عملیات روانی علیه قانون حمایت از کاربران فضای مجازی شکست خورد/حجم حمایت ها از مخالفت ها بیشتر شد : برخلاف تلاش های سازماندهی شده برای ایجاد ابهام و تشکیک در ضرورت تنظیم مقررات برای حمایت از کسب و کارها و حقوق کاربران فضای مجازی در برابر انحصار و سانسور توسط شرکتهای خارجی، پروژه عملیات روانی علیه قانون مجلس شکست خورده است. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داده کاوی ها نشان می دهد، برخلاف تلاش های سازماندهی شده برای ایجاد ابهام و تشکیک در ضرورت تنظیم مقررات برای حمایت از کسب و کارها و حقوق کاربران فضای مجازی در برابر انحصار و سانسور توسط شرکتهای خارجی، پروژه عملیات روانی علیه قانون مجلس شکست خورده است.

در شبکه اجتماعی توییتر حجم مخالفتها با حد اکثر تولید ۹۶ هزار محتوا (و باز نشر) فراگیری عمومی را نشان نمی دهد و واکنش کاربران نسبت به طرح اولیه این قانون در مجلس در ماه های گذشته بسیار کمتر بوده است.

 همچنین موافقت ها با #قانونحمایتازکاربران فضایمجازی با همین کلید واژه در ساعت های اخیر بیشتر از مخالفت هاست. (بخشی از محتواهای مربوط به کلیدواژه موسوم به طرح صیانت هم البته از سوی موافقان منتشر شده است)

همچنین کاربران اینستاگرام که در ماه های اخیر تجربه انسداد مکرر صفحات مختلف خود را داشته اند و آخرین بار بیشترین امتیاز منفی را به این پلتفورم دادند نیز واکنش بسیار اندکی به پیگیری این قانون در مجلس داشته اند.

پلتفورم تلگرام نیز عمدتا به انتشار خبرها مانند تصویب قانون، خبر  ابطال آن و تکذیب ابطال اختصاص داشته است.

انتهای پیام/

    پربازدیدترین ها