امام جمعه اسلام آبادغرب در اجتماع نهم دی ماه مردم اسلام آبادغرب مطرح کرد:

افرادی به دنبال انقلاب رنگی در ایران بودند/مردم در 9دی توطئه دشمنان را خنثی کردند

کد خبر: 307618
|
17:48 - 1400/10/09
نسخه چاپی
افرادی به دنبال انقلاب رنگی در ایران بودند/مردم در 9دی توطئه دشمنان را خنثی کردند
امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: افرادی به دنبال انقلاب رنگی در ایران اسلامی بودند اما مردم در ۹دی توطئه دشمن را خنثی کردند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت‌الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در دوازدهمین سال‌روز نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق با ولایت در اجتماع مردم ولایتمدار شهر شهیدان مرصاد ضمن گرامیداشت سالروز  ۹دی و خیرمقدم به حضور پر شور مردم گفت : اتفاق  ۹دی و قبل از آن کودتای فتنه ۸۸ را باید یکی از مهمترین و برجسته ترین اتفاقات سیاسی کشور در چند دهه اخیر بدانیم.

 

وی گفت: اگر امام راحل حضرت امام خمینی (ره) در ارتباط با ۱۳آبان تعبیر انقلاب دوم را به کار میبرند باید در ذهن ما باشد که انقلاب سوم و چهارم و سایر انقلاب ها هم در درون انقلاب اسلامی را باید شاهد باشیم و انصافاً اتفاق ۹دی را میتوان به عنوان انقلاب سوم تعبیر کرد.

 

امام جمعه شهرستان اظهار داشت : افرادی به دنبال انقلاب رنگی در ایران اسلامی بودند اما در ۹دی در سراسر ایران و قبل از آن در بسیاری از شهر ها این مردم ما بودند که توطئه دشمن و عملیات شوم و نقشه هایی که برای کشور داشتند را خنثی کردند و مردم ما کارنامه زرینی در راستای حمایت ازولایت فقیه و پشتیبانی که امام راحل فرموده بودند به منصه ظهور رساندند.

 

 

حجت‌الاسلام زمانی تصریح کرد : 9دی را باید یوم الفرقان و جنگ بدر انقلاب اسلامی دانست که در درون انقلاب اسلامی با دشمنان داخلی با منافقان و نفوذی ها انجام شد لذا کسانی که عامل بودند و حمایت کردند و ساکت ماندند اگر در حوزه سیاسی کشور و حتی مسائل اقتصادی و فرهنگی ما شاهد مشکلاتی در کشور هستیم بخاطر این است که ما بعد از فتنه ۸۸مرز بندی خودمان را آنگونه که رهبر فرزانه فرمودندبا جریان نفاق و نفوذ رعایت نکردیم و خط قرمزی که رهبرمان در ارتباط با کودتا و فتنه ۸۸ فرمودند در واگذاری مناصب، سمت ها، و مسئولیت های حساس کلامی که در انقلاب اسلامی وجود داشت رعایت نکردیم.

 

 

وی بیان داشت : پس ازسال ۸۸  حوادث و رخدادها و اتفاقات مختلفی که بعضاً به صورت تجمعات و اعتراضات حتی مردمی خودش را نشان میدهد ریشه در فتنه ۸۸ دارد وبعضی از فسادهای سیاسی،اقتصادی

رانت خواری، اخلال هایی که در بازارهای مالی  کشور به وجود می‌آید امروز منشأ این فساد ها و اشکالات را باید در فتنه ۸۸ جستوجو کنیم.

 

 

حجت‌الاسلام زمانی موسوی در خاتمه گفت: ما باید مطالبه گر باشیم  کسانی که باعث و بانی این فتنه بودند و کشور را دچار چالش کردند و کشورمان را برای حضور دشمنان آماده کردند و موجب اتفاقات بدی چون مسائل اقتصادی، تحریم ها و... شدند باید پاسخگو باشند و کسانی که از آنها حمایت میکنند باید پاسخگوی مردم باشند.

 

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها