با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد؛

افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی بشرا در اسلام آبادغرب

کد خبر: 307577
|
20:24 - 1400/09/29
نسخه چاپی
افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی بشرا در اسلام آبادغرب
با حضور مسئولین شهرستان مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی بشرا در اسلام آبادغرب افتتاح شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،با حضور حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه، رئیس کمیته امداد شهرستان، رییس اداره تبلیغات اسلامی واعضای شورای اسلام آبادغرب مرکز نیکوکاری تخصصی بشرا واقع در مسجد امام خمینی (ره) این شهر افتتاح گردید.

 

در این مراسم حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان با تشویق افراد به احداث اینگونه مراکز فرهنگی گفت : اینگونه برنامه های فرهنگی باعث رونق مساجد خواهد شد و با تعیین امام جماعت  برای مسجد امام خمینی(ره)  می توان  کارهای فرهنگی را گسترش داد.

 

وی گفت: فعالیتهای فرهنگی باید طوری باشدکه با محوریت مسجد باشد و محور یت همه کارها با نماز جماعت همراه باشد و همکاری  با بسیج خواهران در میان باشد که باعث پیشرفت درکارهای فرهنگی در جامعه خواهد بود.

 

 

در ادامه این مراسم محمد بیگزاده  رئیس کمیته امداد شهرستان گفت: 80 درصد کارهای این مراکز مربوط به کارهای فرهنگی هست که باید از آنها استقبال شود که منشأ خیر و برکت برای همه مردم بخصوص جوانان و نوجوانان باشد.

 

 

وی افزود: مراکز نیکوکاری با نظارت و راهبری این نهاد نقش مهمی در ارائه خدمات به نیازمندان و همچنین تعامل با خیران و نیکوکاران دارند.

 

بیگزاده گفت: این مرکز نیکوکاری که در ایام فاطمیه   به نام این بانوی بزرگوار مزین شده است،افتتاح و به شکل تخصصی به ارائه خدمات فرهنگی خواهد پرداخت.

 

وی تمرکز این مرکز نیکوکاری را بر ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان و نیازمندان اعلام کرد و گفت: ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان ودانشجویان، برگزاری دوره های آموزشی،قرآنی، و پاسخگویی به مسائل و شبهات دینی از جمله مهمترین خدمات  و وظایف ین مرکز دانست.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها