محمد قاسمی نویسنده و کارگردان:

جشنواره ملی تئاتر مرصاد ظرفیت فرامنقه ای و بین المللی شدن را دارد

کد خبر: 307574
|
17:26 - 1400/09/27
نسخه چاپی
جشنواره ملی تئاتر مرصاد ظرفیت فرامنقه ای و بین المللی شدن را دارد
محمد قاسمی نویسنده و کارگردان گفت: جشنواره ملی تئاتر مرصاد ظرفیت فرامنقه ای و بین المللی شدن را دارد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، محمد قاسمی داور مرحله بازبینی دوازدهمین جشنواره تئاتر ملی: من چندین دوره در جشنواره تئاتر مرصاد حضور داشتم و عملیات غرور آفرین مرصاد شایستگی برگزاری چنین جشنواره را دارد.

 

 محمد قاسمی داور مرحله بازبینی دوازدهمین جشنواره تئاتر ملی گفت : من به عنوان نویسنده و کارگردان چندین دوره  حضور در جشنواره تئاتر مرصاد رو تجربه کردم و به نوعی زاییده جشنواره تئاتر ملی مرصاد هستم من در دوره های گذشته جشنواره حضور داشتم، الان خوشحالم که جشنواره به صورت ملی برگزار می‌شود و خوشحالم که توانستم آثار زیبای هنرمندان نمایش کشور را به عنوان داور بازبینی کنم.

 

وی گفت : که برای این جشنواره آثار زیبایشان را فرستاده بودند ببینند حالم که الان مرصاد دارد کم‌کم پله‌های رشد و ترقی رو به یک جشنواره ملی طی می کند و مسیر درستی را طی کرده و از زمانی که استانی بوده بعد به منطقه‌ای تبدیل شده حالا که جشنواره به صورت ملی برگزار می‌شود.

 

با رویکردی که الان جشنواره دارد و  برنامه ریزی منظمی که  دبیرخانه جشنواره داردف نشان می‌دهد که جشنواره این ظرفیت و پتانسیل رو دارد که  حتی به صورت فرا منطقه ای و بین المللی هم برگزار شود و باید از ظرفیت کشورهای همسایه استفاده کرد و می توان  در  سال های آینده نگاه جدی تری بهه این جشنواره داشت و با نگاه جامع تر و با تعریف بودجه های ویژه و اعتبارات مورد نیاز این اتفاق را رقم زد.

 

وی افزود : عملیات غرورآفرین مرصاد شایستگی برگزاری این جشنواره را دارد و نیاز است توجه ویژه تری به این جشنواره شود.

 

قاسمی در خصوص کارهای رسیده به جشنواره گفت : کارهایی که در این دوره از جشنواره ما بازبینی کردیم، کارهای بسیار ارزشمند و پر قدرتی بودند، انتظار نداشتیم در این شرایط کورانی با این حجم از کارهای خوب روبرو شویم و و سایر داوران هم همین نظر را دارند که کارهای خوبی به جشنواره ارسال شده است و برای دبیرخانه آرزوی موفقیت دارم.

 

داور بازبین جشنواره مرصاد افزود : یکی از مشکلات که این جشنواره و جشنواره های دیگر دارند تغییر دبیران جشنواره یا مدیران جشنواره هاست که این ضربه بزرگی به جشنواره می زند و نیاز است که دبیر جشنواره ها یک برنامه‌ریزی چند ساله داشته باشند و برای چند سال این مسئولیت را داشته باشند  و امیدوارم که دبیرخانه جشنواره با تداوم فعالیت و عملکردی که این دوره داشتند تثبیت شوند تا دبیرخانه بتواند موفق تر عمل کند.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها