امام جمعه اسلام آبادغرب:

تئاتر مرصاد یک جشنواره مهم با رزومه ای قوی می باشد/ تئاتر مرصاد مشت محکمی به دهان مخالفین نطام و منافقین است

کد خبر: 307554
|
23:37 - 1400/09/20
نسخه چاپی
تئاتر مرصاد یک جشنواره مهم با رزومه ای قوی می باشد/ تئاتر مرصاد مشت محکمی به دهان مخالفین نطام و منافقین است
امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: تئاتر مرصاد یک جشنواره مهم با رزومه ای قوی می باشد و تئاتر مرصاد مشت محکمی به دهان مخالفین نطام و منافقین است.

به گزارش اسلام آباد خبر ،حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در مراسم افتتاحیه دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد با تاکید بر توجه به هنر اصیل در فرهنگ اسلامی گفت : تئاتر مرصاد یک جشنواره مهم با رزومه ای قوی می باشد و با این جشنواره می توان پیام ایثار و شهادت را به جامعه منتقل کرد.

 

حجت اسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب از همه دست اندرکاران مراسم جشنواره مرصاد بویژه اداره فرهنگ و ارشاداسلامی و هنرمندان تقدیر و تشکر کرد و گفت :  تئاتر ملی مرصاد قرار است پیام هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری ها و رشادت های ملت ایران  را به ایران اسلامی در قالب هنر منتقل کند. 


وی افزود: بسیاری از شهدا در اسلام آباد نفس کشیده اند و در این شهرستان پرورش یافته اند و تئاتر مرصاد قرار است راه و رسم  و  رشادت ها ی شهدا را بازگو نماید. 


زمانی موسوی گفت: در ارتباط با هنر دو نگاه وجود دارد، اما نگاه ایران  اسلامی به هنر اختلاف ماهوی با نگاه غرب دارد، و آن این است که هنر در ایران اسلامی دارای یک پیام جهت دار است و محتوای پیام باید دارای هدف باشد. 


زمانی موسوی افزود: خروجی هنر اسلامی حیات طیبه است و تئاتر ملی مرصاد یکی از کارهای هنری ارزشمند است که دارای یک رزومه بسیار قوی دارد، و  مشت محکمی برای به دهان کوبیدن مخالفین نطام خصوصا منافقین است.  


هنر در انقلاب اسلامی با هنرمندان ارزشمندی که داردمیتواند پیام رسان خوبی برای مطالبه گری باشد و اصلاح امورات اجتماعی باشد. 


وی همچنین تاکید کرد باید تلاش کنیم این جشنواره در سرفصل اعتبارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب