رسوایی ارسال یک و نیم میلیون واکسن آلوده آمریکایی مدرنا به ژاپن/ توکیو در پی شیوع ویروس مشکوک تزریق را متوقف کرد

کد خبر: 307202
|
23:00 - 1400/06/04
نسخه چاپی
رسوایی ارسال یک و نیم میلیون واکسن آلوده آمریکایی مدرنا به ژاپن/ توکیو در پی شیوع ویروس مشکوک تزریق را متوقف کرد
رسوایی ارسال یک و نیم میلیون واکسن آلوده آمریکایی مدرنا به ژاپن/ توکیو در پی شیوع ویروس مشکوک تزریق را متوقف کرد : بی بی سی بنگاه خبری بریتانیا با انتشار گزارشی اعتراف کرده که آمریکا یک و نیم میلیون دوز واکسن آلوده مدرنا به ژاپن ارسال کرده و شرکت دارویی تادکا در ژاپن پس از شیوع مشکوک ویروس متوجه وجود مواد خارجی عجیب در ویالهای ارسالی از آمریکا شده است. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ، به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بی بی سی بنگاه خبری بریتانیا با انتشار گزارشی اعتراف کرده که آمریکا یک و نیم میلیون دوز واکسن آلوده مدرنا به ژاپن ارسال کرده و شرکت دارویی تادکا در ژاپن پس از شیوع مشکوک ویروس متوجه وجود مواد خارجی عجیب در ویالهای ارسالی از آمریکا شده است.

ژاپن با قطع فوری تزریق واکسن آمریکایی اعلام کرده کشورهای جایگزین را برای واردات واکسن انتخاب می کند.

پس از انتشار رسمی این خبر، رسانه های ژاپنی به ورود حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار دوز واکسن آلوده آمریکایی به این کشور به شدت اعتراض کردند.

پس از اینکه این خبر را نخستین بار بی بی سی اعلام کرد، خبرگزاری رویترز نیز خبر ارسال واکسن آلوده آمریکایی به ژاپن را تایید کرد.

رهبر ایران چندی پیش با اشاره به تجربیات متعدد آزمایش های غیر انسانی دارویی انگلیس و آمریکا روی مردم سایر کشورها، واردات واکسن از این دو کشور را برای حفاظت از جان مردم ممنوع اعلام کرد.

انتهای پیام/

    پربازدیدترین ها