توسط فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب

پیگیری وضعیت تامین اکسیژن بیمارستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 307179
|
17:04 - 1400/05/27
نسخه چاپی
پیگیری وضعیت تامین اکسیژن بیمارستان اسلام آبادغرب
فرماندار اسلام آبادغرب به منظور تامین اکسیژن بیمارستان امام خمینی (ره) از کارخانه تولید اکسیژن باختر در این شهرستان بازدید نمود.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حیدری فرماندار اسلام آبادغرب به همراه مدیر شبکه بهداشت و درمان و سرپرست شهرداری به منظور تامین اکسیژن بیمارستان امام خمینی (ره) از کارخانه تولید اکسیژن باختر در این شهرستان بازدید نمودند.

 

در این بازدید روند تولید و توزیع اکسیژن این کارخانه مورد بررسی میدانی قرار گرفت و فرماندار اسلام آبادغرب در این بازدید میدانی بیان داشت: با توجه به شرایط حاد کرونایی و نیاز مبرم و حیاتی بیمارستان ها به اکسیژن خواستار خدمات رسانی بیشتر این کارخانه شد .

 

وی افزود :خوشبختانه با وجود این کارخانه مشکلی برای تامین اکسیژن برای بیمارستان امام ( ره )در شهرستان وجود ندارد که این امر می تواند کمک شایانی به ارائه خدمات بهتر به بیماران کرونایی داشته باشد .

 

گفتنی است کارخانه تولید اکسیژن باختر اسلام آبادغرب در صورت عدم قطعی برق می تواند اکسیژن بخش عمده ای از بیمارستان های استان کرمانشاه و ایلام را تامین کند.

 

 

دکتر محمدرضا نادری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب چند روز گذشته در گفتگو با اسلام آباد خبر ، اظهار داشت: دستگاه اکسیژن ساز فاز قدیم بر اثر نوسانات برق  دچار اشکال فنی شده که برای جبران اکسیژن بیماران ۱۸۰ کپسول موجود بیمارستان به ۲۱۰ کپسول ۴۰ لیتری افزایش داده شد ودستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری فاز جدید بیمارستان نیز پس از سرویس سریعاً وارد مدار شده و هم اکنون بیمارستان ظرفیت ۸۰ بیمار را دارد و درچند روزآینده دستگاه اکسیژن ساز ۳۵۰ لیتری نیز سرویس شده و وارد مدار خواهد شد.

 

 

دکتر نادری گفت: هم اکنون 78 بیمار کرونایی در بیمارستان اسلام‌آبادغرب بستری هستند  و با وارد مدار شدن دستگاه اکسیژن ساز فاز قدیم ظرفیت بیمارستان نیز بالا رفته و نیاز به اعزام بیماران به مرکز استان نمی باشد.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها