وجود ۲.۵ میلیون فارغ التحصیل بیکار در کشور/ سالانه یک میلیون تن آهن اسفنجی در اردبیل تولید می شود

کد خبر: 307039
|
16:12 - 1400/04/19
نسخه چاپی
وجود ۲.۵ میلیون فارغ التحصیل بیکار در کشور/ سالانه یک میلیون تن  آهن اسفنجی در اردبیل تولید می شود
وجود ۲.۵ میلیون فارغ التحصیل بیکار در کشور/ سالانه یک میلیون تن آهن اسفنجی در اردبیل تولید می شود : علی نیکزاد گفت: مجتمع آرتا فولاد مبین اردبیل، واحد تولید آهن اسفنجی به ظرفیت یک میلیون در سال با ۱۳۰ میلیون یورویی وارد چرخه تولید فولاد کشور خواهد شد. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل ازسبلان ما ، علی نیکزاد صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع آرتا فولاد مبین با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ هزار نفر در استان اردبیل بیکار داریم اظهار داشت: برای حل مشکلات بیکاری، اشتغال جوانان، ارزش پول ملی، چرخه تولید و اقتصاد کشور نیازمند راه اندازی کارخانجات و کارگاه تولیدی این چنینی در کشور و استان اردبیل هستیم.

وی آمار کلی جوانان بیکار و تحصیل کرده دانشگاهی را در سطح کشور بیش از ۲ و نیم میلیون نفر عنوان کرد و گفت: بخش خصوصی ها را به معنای واقعی برای سرمایه گذاری ریشه دار و دغدغه مند باید در سطح کشور راه اندازی کنیم و اگر بتوانیم تعهد اخلاقی، عدالت اجتماعی می توانیم مدیریت بحران حل مشکلات بیش از ۲ و نیم میلیون جوان تحصیل کرده بیکار در کشور باشیم.

نائب رئیس مجلس گفت:   مجتمع آرتا فولاد مبین اردبیل، واحد تولید آهن اسفنجی به ظرفیت یک میلیون ۱ در سال با ۱۳۰ میلیون یورویی وارد چرخه تولید فولاد کشور خواهد شد.

وی تصریح کرد:  اینکه شاهد توسعه‌ی عدالت‌محور در کشور نبوده‌ایم، واقعیت غیرقابل انکاری است سرمایه‌گذاری این چنینی در شرایط فعلی نزدیک به معجزه بود.

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از ۳ شرکت سرمایه‌گذار در این پروژه(شرکت سرمایه‌گذاری توسعه سرمایه معاون و فلزات، شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو، شرکت بین‌المللی مهندسی ایران) نهایت تقدیر را بعمل آوریم، چرا که برای حضور در اردبیل غیرت کرده‌اند و از سرعت کاری خوبی برخوردار هستند.

 پروژه آرتا فولاد مبین با سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیون یورویی با عملیات اجرایی به مدت ۳۰ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

    پربازدیدترین ها