خاطرات تلخ مردم از روزهای پایانی مسئولیت دولت/مشکلات ناشی از سوء‌مدیریت دولت فعلی به دولت آینده سرازیر می‌شود

کد خبر: 307028
|
14:22 - 1400/04/15
نسخه چاپی
خاطرات تلخ مردم از روزهای پایانی مسئولیت دولت/مشکلات ناشی از سوء‌مدیریت دولت فعلی به دولت آینده سرازیر می‌شود
خاطرات تلخ مردم از روزهای پایانی مسئولیت دولت/مشکلات ناشی از سوء‌مدیریت دولت فعلی به دولت آینده سرازیر می‌شود : رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: هر دولتی باید تلاش کند تا موقع پایان مسئولیتش خاطره نسبتا خوبی در ذهن مردم باقی بماند اما متاسفانه شاهدیم که خاطرات تلخ تر از گذشته نسبت به عملکرد این دولت در روزهای پایانی مسئولیتش برای مردم باقی می ماند. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ،«موسی غضنفرآبادی»، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسیشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با انتقاد از عملکرد دولت در واپسین روزهای مسئولیت خود گفت: متاسفانه در طول این 8 سال زیر ساخت های لازم برای تولید برق در کشور فراهم نشد علاوه بر آن برخی تعهدات بین المللی مانند توافق پاریس باعث شد که ساخت نیروگاه های تولید برق در کشور متوقف شود.

نماینده مردم بم با اشاره به اینکه بی تدبیری های دولت در طول سالهای اخیر باعث شده که امروز کشور با مشکل قطعی گسترده برق مواجه باشد تصریح کرد: در شرایط کرونایی بیمارستان ها و مردم در حال مبارزه به این بیماری هستند اما متاسفانه اخبار حاکی از آن است که قطعی برق در بیمارستان ها و خانه ها برای بیماران به خصوص بیماران کرونایی مشکلات جدی را به وجود آورده است.

غضنفرآبادی با بیان اینکه مدت زیادی از مسئولیت این دولت باقی نمانده است ادامه داد: هر دولتی باید تلاش کند تا موقع پایان مسئولیتش خاطره نسبتا خوبی در ذهن مردم باقی بماند اما متاسفانه شاهدیم که خاطرات تلخ تر از گذشته نسبت به عملکرد این دولت در روزهای پایانی مسئولیتش برای مردم باقی می ماند.

وی با اشاره به اینکه ما نگران مردم هستیم که همزمان با مسئله قطعی برق و بی برنامگی در توزیع واکسن و ورود کشور به موج پنج کرونا دست به گریبان هستند عنوان کرد: سوء مدیریت و عملکرد ضعیف دولت به دولت آینده منتقل خواهد شد، سرازیر شدن مشکلات ناشی از سوء مدیریت این دولت به دولت آینده کار را برای قوه مجریه در 4 سال آینده دشوار خواهد کرد.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس ادامه داد: دولت آینده اگر بخواهد مشکلات ناشی از عملکرد دولت قبلی را حل کند باعث خواهد شد تا از برنامه های خود برای بهبود شرایط کشور عقب بماند و این موجب نگرانی نیروهای انقلابی است.

 

انتهای پیام/ک

    پربازدیدترین ها