مرصاد نیوز | بازی آشنای ظریف، در عرصه سیمرغ

کد خبر: 306756
|
16:49 - 1400/02/04
نسخه چاپی
مرصاد نیوز | بازی آشنای ظریف، در عرصه سیمرغ
مرصاد نیوز: انتشار تعمدی و مدیریت شده مصاحبه ظریف آن هم توسط شبکه ایران اینترنشنال یا اتاق جنگ رسانه ای سعودی علیه ایران حکایت از یک نفوذ سازمان یافته در دستگاه دیپلماسی کشور دارد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، محمدحسن عامری فر* طی یادداشتی نوشت: انتشار تعمدی و مدیریت شده مصاحبه ظریف آن هم توسط شبکه ایران اینترنشنال یا اتاق جنگ رسانه ای سعودی علیه ایران حکایت از یک نفوذ سازمان یافته در دستگاه دیپلماسی کشور دارد و بی شک سناریوهای لازم پس از انتشار را طراحی و در پی خواهد داشت. 

ظریف خودش را برای تمام اتفاقات پیش رو آماده کرده چرا که تمام عمر و حیات سیاسی و کاری خویش را به دنبال گدایی مذاکره بوده! واکنش دولت و حاکمیت به این مسئله اتفاقات پیش رو را وارد مراحل جدیدی خواهد کرد.

 نکته قابل توجهی که در خصوص افشا این فایل وجود دارد این است که برخی از صحبت ها و نکات مطرح شده بکلی سِری بوده و رسانه ای شدن آنها ممکن است به روابط ایران با برخی قدرت ها و برنامه های پیش روی کشور لطمه وارد کند و آشکارا یک اقدام علیه امنیت ملی ایران محسوب می شود، ابعاد بعدی مسئله متوجه بازی های جناحی بسیار کثیفی است که به خاطر اهمیت انتخابات پیش رو شاهد آن هستیم.

 ظریف در بخشی از این فایل می گوید: شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی به او اجازه نداده است که میدان مبارزه با داعش را فدای دیپلماسی کند.

 این اعتراف جالب از سوی ظریف به این معناست که اگر حاج قاسم سلیمانی میدان را هم مانند عرصه دیپلماسی به دولت روحانی واگذار می کرد احتمالاً همان طور که هنوز برجام بعد از هزاران بار نقض و رفت و برگشت همچنان در وین در دست مذاکره های نافرجام است میدان مبارزه با داعش نیز باید همچنان بعد از سال‌ها ادامه پیدا می کرد. 

بنظر می رسد وقت آن رسیده که نظام جمهوری اسلامی یکبار برای همیشه دست به خالص سازی حاکمیت در تمام شئون خود بزند، تصور نمی شود جایی در دنیا شاهد چنین چیزی باشیم.

 آمریکا با آن همه ادعای آزادی و دموکراسی، توییت پراکنی های رئیس جمهور مستقر را بر نتابید، اما در کشور ما تمام اندرونی و اسرار به دست دشمن افتاده و ما دست روی دست نظاره گر هستیم.

بی شک دریوزگی دولت به حد غایت خود رسیده تا بتواند سرپوشی بر تعفن مدیریت گندیده خود بگذارد، گندیدن 30 هزار تن پرتغال شب عید در اوج گرانی و تورم، آینه تمام نمای تدبیر و مدیریت دولت ناتوان و فشلی است که ادعایش گوش فلک را کر کرده، مرور کارنامه دولت در تهیه و توزیع مرغ و گوشت و روغن چیزی جز آه و افسوس ندارد.

 آرزو می کنیم که تعمدی در کار نباشد اما معیشتی که گروگان گرفته شده، گروگان مذاکراتی که اگر بنا به ثمر دادن بود در هشت سال گذشته نتیجه می داد نه آخرین روزهای دولتی ورشکسته و بی حیثیت!! چیز دیگری را می گوید.

سلام و رحمت الهی بر مجاهد مظلوم ‎شهید سلیمانی که پس از شهادت نیز جریان‌ها را افشا می‌کند. به قول دوستی؛ ظریف با جولان در عرصه‌ی سیمرغ ایران‌زمین حاج‌قاسم سلیمانی، صرفا عِرض و آبروی خود را بُرد و موجب زحمت ما شد!

*فعال رسانه

    آخرین مطالب