در راستای فرمان رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و کمک مومنانه/

توزیع ۲۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 305719
|
14:15 - 1399/02/12
نسخه چاپی
توزیع ۲۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا در اسلام آبادغرب+تصاویر
در راستای فرمان رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و کمک مومنانه ، بیش از ۲۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا در اسلام آباد غرب توزیع شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، در پی فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات وهمدلی توسط قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان با حضور حاج آقا مهری امام جمعه اسلام آباد غرب و فرمانده سپاه و مدیرکمیته امداد، شامگاه روز گذشته بیش از ۲۰۰۰ هزار پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند توزیع گردید.

سرهنگ باوند پور فرمانده سپاه اسلام آبادغرب و دبیر قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان در این رابطه اظهار کرد: سپاه پاسداران شهرستان در پی ویروس کرونا در بخش های مختلفی نظیر ضدعفونیو گندزدایی معابر عمومی شهری و روستایی، تهیه و توزیع ماسک، طرح غربالگری، کنترل ورودی و خروجی شهرستان و در بحث حمایت از اقشار آسیب پذیر در سطح شهرستان فعالیت نموده است.

 

 

وی افزود: با حمایت خیرین شهرستان  که با روحیه جهادی کمک های زیادی نمودند، بسته های معیشتی بصورت جیره خشک در بین اقشار آسیب پذیر توزیع گردید و بخشی از حمایت بصورت طبخ غذای گرم صورت گرفت که در این کار جهادی 2000 پرس غذای گرم بین خانواده نیازمند و آسیب دیده ناشی از کرونا که توسط قرارگاه مواسات شهرستان شناسایی شده اند توزیع گردید و این  کمک ها در مراحل بعدی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

۱۰ گروه جهادی تحت نظر سپاه شهرستان و قرارگاه مواسات و همدلی اسلام آبادغرب این غذا های گرم را در بین خانواده های نیازمند در محلات حاشیه نشین شهر توزیع نمودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد