اسلام آباد خبر14:15 - 1399/02/12
در راستای فرمان رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و کمک مومنانه/

توزیع ۲۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا در اسلام آبادغرب+تصاویر

در راستای فرمان رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و کمک مومنانه ، بیش از ۲۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا در اسلام آباد غرب توزیع شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، در پی فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات وهمدلی توسط قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان با حضور حاج آقا مهری امام جمعه اسلام آباد غرب و فرمانده سپاه و مدیرکمیته امداد، شامگاه روز گذشته بیش از ۲۰۰۰ هزار پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند توزیع گردید.

سرهنگ باوند پور فرمانده سپاه اسلام آبادغرب و دبیر قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان در این رابطه اظهار کرد: سپاه پاسداران شهرستان در پی ویروس کرونا در بخش های مختلفی نظیر ضدعفونیو گندزدایی معابر عمومی شهری و روستایی، تهیه و توزیع ماسک، طرح غربالگری، کنترل ورودی و خروجی شهرستان و در بحث حمایت از اقشار آسیب پذیر در سطح شهرستان فعالیت نموده است.

 

 

وی افزود: با حمایت خیرین شهرستان  که با روحیه جهادی کمک های زیادی نمودند، بسته های معیشتی بصورت جیره خشک در بین اقشار آسیب پذیر توزیع گردید و بخشی از حمایت بصورت طبخ غذای گرم صورت گرفت که در این کار جهادی 2000 پرس غذای گرم بین خانواده نیازمند و آسیب دیده ناشی از کرونا که توسط قرارگاه مواسات شهرستان شناسایی شده اند توزیع گردید و این  کمک ها در مراحل بعدی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

۱۰ گروه جهادی تحت نظر سپاه شهرستان و قرارگاه مواسات و همدلی اسلام آبادغرب این غذا های گرم را در بین خانواده های نیازمند در محلات حاشیه نشین شهر توزیع نمودند.