به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

برگزاری نمایشگاه محصولات فرهنگی در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 300900
|
13:44 - 1396/11/21
نسخه چاپی
برگزاری نمایشگاه محصولات فرهنگی در اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نمایشگاه عکس و کتاب و محصولات فرهنگی در دبیرستان شاهد امام حسین (ع) اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آبادخبر، به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نمایشگاه عکس و کتاب و محصولات فرهنگی در دبیرستان شاهد امام حسین (ع) اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب اظهار کرد: شما دانش آموزان، نسل امیدوار انقلاب، با پیروی از آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، می توانید توطئه های دشمن  را بی اثر سازید.

 

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به جایگاه مردم و رهبری در پیروزی و تداوم انقلاب در جمع دانش آموزان گفت: جایگاه امامت و ولایت به عنوان عامل وحدت، نقش اصلی را در پیروزی انقلاب ایفا نمودتلاش و رشادت های مردم قبل ازسال های 57 در کنار رهنمود های رهبر کبیر انقلاب اسلامی زمینه پیروزی این نهضت عظیم دینی و فرهنگی را فراهم نموده و امروز برای تداوم آرمان های بلند شهدا و امام راحل (ره)، نسل امروز باید از چنین الگوهایی تبعیت نمایند.

 

 

وی در بخش دیگر از سخنان خود با بیان مقایسه وضعیت کلی دوران قبل و پس از انقلاب شکوهمند اسلامی خطاب به دانش آموزان افزود: امروز شما دانش آموزان نسل امیدوار انقلاب هستید و با کسب علم و دانش همراه بصیرت می توانید با تأسی از خون شهیدان و درس های مکتب اسلام و انقلاب و هدایت های مقام معظم رهبری و با توجه به نقشه ها و حیله های دشمنان، تهدیدات و آسیب های دنیای امروز را شناخته و آن ها را بی اثر  سازید.

 

 

در پایان این دیدار از دانش آموزان برتر آموزشی تقدیر بعمل آمد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد