اسلام آباد خبر13:44 - 1396/11/21
به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

برگزاری نمایشگاه محصولات فرهنگی در اسلام آبادغرب+تصاویر

اسلام آبادخبر: به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نمایشگاه عکس و کتاب و محصولات فرهنگی در دبیرستان شاهد امام حسین (ع) اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آبادخبر، به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نمایشگاه عکس و کتاب و محصولات فرهنگی در دبیرستان شاهد امام حسین (ع) اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب اظهار کرد: شما دانش آموزان، نسل امیدوار انقلاب، با پیروی از آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، می توانید توطئه های دشمن  را بی اثر سازید.

 

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به جایگاه مردم و رهبری در پیروزی و تداوم انقلاب در جمع دانش آموزان گفت: جایگاه امامت و ولایت به عنوان عامل وحدت، نقش اصلی را در پیروزی انقلاب ایفا نمودتلاش و رشادت های مردم قبل ازسال های 57 در کنار رهنمود های رهبر کبیر انقلاب اسلامی زمینه پیروزی این نهضت عظیم دینی و فرهنگی را فراهم نموده و امروز برای تداوم آرمان های بلند شهدا و امام راحل (ره)، نسل امروز باید از چنین الگوهایی تبعیت نمایند.

 

 

وی در بخش دیگر از سخنان خود با بیان مقایسه وضعیت کلی دوران قبل و پس از انقلاب شکوهمند اسلامی خطاب به دانش آموزان افزود: امروز شما دانش آموزان نسل امیدوار انقلاب هستید و با کسب علم و دانش همراه بصیرت می توانید با تأسی از خون شهیدان و درس های مکتب اسلام و انقلاب و هدایت های مقام معظم رهبری و با توجه به نقشه ها و حیله های دشمنان، تهدیدات و آسیب های دنیای امروز را شناخته و آن ها را بی اثر  سازید.

 

 

در پایان این دیدار از دانش آموزان برتر آموزشی تقدیر بعمل آمد.